Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Το παράπονο του Δημητρη Αντωνίου για το σκάνδαλο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, και η δική μου απάντηση. Στα λάθη και στις παραλείψεις μου, έχω μάθει να ζητώ συγνώμη.




Παραπονέθηκε σ' εμένα και δικαίως, εν μέρει, ο αγαπητός φίλος και αγωνιστής Δημήτρης Αντωνίου, για το σχόλιό μου στην ανάρτηση που αφορά στην απατεώνα ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ και τις εξηγήσεις που κλήθηκε να δώσει στην Εισαγγελία. (εδώ)


Οφείλω μια συγνώμη... 
και μια απάντηση, δημοσιεύοντας σε ξεχωριστή ανάρτηση, αυτή εδώ, και το σχόλιο του Δημήτρη Αντωνίου και την απάντησή μου.


Καλλιόπη Σουφλή



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ


Αγαπητή μου Πόπη μην αδικείς το έργο των πραγματικών μηνυτών εναντίον του Σώρρα. 

Πρώτα του Ελ. Ρήνου που έκανε την πολύχρονη έρευνα και συνέλεξε τα στοιχεία εναντίον του Σώρρα κι εμού που τα στοιχεία αυτά τα έκανα ΕΓΚΥΡΗ και Θεμελιεωμένη Μήνυση την 23-09-2016. 

Οι διώξεις που ασκήθηκαν τώρα, έγιναν πάνω στην μήνυσή μου αυτή και σύμφωνα με όσα εγκλήματα είχα αποδείξει και ζητήσει να ασκηθούν διώξεις, όπως τα έχω δημοσιεύσε εδώ και μήνες. 

Ο Στεφανόπουλος, κατέθεσα μια γελοία μήνυση, πολλούς μήνες αργότερα και τελευταίους από όλους που είναι - μια κακή αντιγραφή της δικής μου και άλλων. 

Αυτά θα αποδειχτούν σύντομα.

Εγώ κατέθεσα ήδη στον Εισαγγελέα στα πλαίσια της μήνυσής μου. Εγώ και ο Ελ. Ρήνος. 
Κανένας άλλος.


Καλημέρα. 

Δημήτριος Αντωνίου



 Ο/Η Δημήτριος Αντωνίου άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Εξηγήσεις ως ύποπτος για αξιόποινες πράξεις καλείτ...": 




Και η δική μου απάντηση:




 Αγαπητέ μου Δημήτρη, ήταν παράλειψη μου να μην αναφερθώ τόσο στη δική σου μήνυση, όσο και στην μήνυση του κ. Λευτέρη Ρήνου, που είστε και οι δυο πρωτεργάτες σ' αυτόν τον αγώνα με τον απατεώνα ΑΡΤΕΜΗ Σώρρα, που πέντε χρόνια τώρα εξαπατά κόσμο και κοσμάκη με τα ανύπαρκτα 600 δις.

Δεδομένου ότι το ρεπορτάζ της ανάρτησης, αναφέρεται στον δημοσιογράφο Αλέξανδρο Στεφανοπουλο, και γνωρίζοντας και απο την πείρα μου, πως όταν ένας δημοσιογράφος και μάλιστα έγκριτος όπως ο Αλέξανδρος Στεφανόπουλος καταθέσει μήνυση για σκάνδαλο, στην "δικαιοσύνη" αρχιζουν και τρέχουν γιατί γνωρίζουν πως αν δεν το κάνουν θα τους ξεφωνίσει και άγρια, δημοσίως, παρέλειψα να αναφερθώ σ' εσάς τους δυο και τις μυνήσεις σας κατά του ΑΠΑΤΕΩΝΑ.


 

Και επειδή "το έργο" το έχω ξαναδεί και ξαναζήσει στο πετσί μου, όταν μηνύσεις πολιτών χορτάριαζαν σε κάποια συρτάρια και όταν έκανα εγώ προσωπικά μήνυση για σκάνδαλα, άρχιζαν και έτρεχαν παρασύρθηκα από την χαρά μου που άνοιγε επιτέλους αυτό το καρκίνωμα του Σώρρα και... σας ξέχασα.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΡΗΝΟΣ
 
Οφείλω να επανανορθώσω και θα το κάνω.

Ζητώ συγνώμη και από τους δυο σας.
Και από εσένα και από τον κ. Ελευθέριο Ρήνο.



Καλλιόπη Σουφλή

 

Υ.Γ.1. Εσύ έχεις εμπιστοσυνη στην δικαιοσύνη. Εγώ, όχι. Σπανίζουν οι έντιμοι δικαστές.
Άλλωστε, αυτό αποκαλύπτει και η Έκθεση GRECO της Ευρωπαικής Επτροπής.
Ότι η δικαιοσύνη μας, νοσεί βαρύτατα.


Υ.Γ.2  Συμπληρωματικά σου λέω, χωρίς να αμφισβητήσω την εγκυροτητα της μήνυσης του κυρίου Λευτέρη Ρήνου και την δική σου, πως αφενός μεν είναι λάθος σου να αναφέρεσαι στην μήνυση του κ. Αλέξανδρου Στεφανόπουλου, χαρακτηρίζοντάς την  ως.. "γελοία" και αφετέρου, ακόμα κι αν είναι έτσι, αυτό που μετράει  δυστυχώς, αλλά ευτυχώς στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι η ... ιδιότητα του έγκριτου δημοσιογράφου.

Γενικώς, τρέμουν τους δημοσιογράφους... εκεί... στα χωριά της Δανιμαρκίας της... δικαιοσύνης... 






ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

6 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ

    Δημητρη Αντωνίου ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ ;;;;;;;;;;;;

    ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ .........

    ΤΟΤΕ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δικαιοσύνη και δικηγόροι.

    Βαθιά πληγή κ. Καλλιόπη.Δύο χρόνια απεργίες οι δικηγόροι.Δύο χρόνια διακοπές οι δικαστές.
    Τώρα;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Μάθετε αυτό.
    Προχτές ήμουν σε δίκη σε Τριμελές.
    Πινάκιο 29 δίκες.
    Ξέρετε πόσες έγιναν;;;;;
    Εννέα............Ναι 9 από τις οποίες οι τρεις αναβλήθηκαν.
    Οι άλλοι είκοσι δυστυχώς πλήρωσαν δικηγόρους παράβολα παραστάσεις κλπ.

    Άκουγα εκεί ότι κάποιες ήταν 2η και 3η φορά που αναβάλονταν λόγω ωραρίου.
    Κάποιος είπε ότι σε προηγούμενη αναβολή είχαν φτάσει μόνο μέχρι το 6
    νούμερο από τα τριάντα του πινακίου.

    Και το πακετάκι στους δικηγόρους έπεφτε.
    Πιθανώς οι δικαστικοί βγάζουν το χρέος προς αυτούς για τις διετείς διακοπές που τους είχαν κάνει.
    Οπότε μην περιμένετε πολλά και για τη δίκη του Σώρρα.
    Προσωπικά δεν περιμένω τίποτε.
    Και στις εκλογές θα κατέβει και διαφήμιση τσάμπα θα του κάνουν.
    Και αγανακτισμένοι μαζί με πρόβατα θα τον ψηφίσουν.
    Το σύστημα αυτό θέλει.

    Να κρατάει σε βαθιά ύπνωση το λαό γιατί αν ξυπνήσει μαύρο φίδι που
    τους έφαγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.pentapostagma.gr/2017/03/%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1-%ce%bf-%ce%b1-%cf%83%cf%8e%cf%81%cf%81%ce%b1%cf%82-%ce%b2%ce%b1%cf%81%ce%b9%ce%ac-%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bd%ce%b1.html


    8 ETH ΦΥΛΑΚΙΣΗ η καμπάνα της δικαιοσύνης σημερα γι΄ αυτον!!!
    ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΟΪΔΙΕΣ ΤΟΥ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποινή φυλάκισης οχτώ ετών επέβαλε δικαστήριο στην Πάτρα στον Αρτέμη Σώρρα και για τη σύζυγό του είναι χωρίς αναστολή και προβλέπει και πενταετη στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων

    http://www.protothema.gr/greece/article/663402/se-8eti-fulakisi-gia-upexairesi-katadikastike-o-sorras/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΠΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παντως ο Αντωνιου λεει πως πρεπει να πληρωνουμε τους φορους μας σαν καλα παιδακια.

    Γιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ