Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2017

ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ (βιντεο)



 http://www.enimerosi24.gr/wp-content/uploads/2017/03/xa.jpg

     Δέκα αντιεξουσιαστές κατάφεραν να θέσουν σε καταδίωξη τους δύο βουλευτές της Χρυσής Αυγής Κασιδιάρη και Ηλιόπουλο οι οποίοι ήσαν προσκεκλημένοι στο τηλεοπτικό σταθμό "ASTRA" χωρίς να μπορούν να συγκεντρώσουν ούτε μία ισάριθμη ομάδα για να τους προστατεύσει.

     Η τηλεοπτική κάμερα 'συνέλαβε" τον Ηλία Κασιδιάρη να πετάει πανικόβλητος τα ακουστικά του και να εξαφανίζεται από το στούντιο, όταν υπάλληλος του σταθμού τον ενημερώνει ότι οι αντιερξουσιαστές τον περιμένουν με ρόπαλα στην είσοδο του "ASTRA".
 
 https://youtu.be/ojll9CcC1dA

     Ο έντρομος βουλευτής της "Χρυσής Αυγής" δραπέτευσε από τον "ASTRA" μέσω του ...γκαράζ, χώρος που φαίνεται ότι θα πρωταγωνιστεί στη ζωή των εναπομενόντων χρυσαύγουλων.

     Για άλλη μια φορά τα ακροδεξιά "απόνερα" απογυμνώνονται δημόσια, αποδεικνυόμενα ανίκανα ακόμα και να υπερασπίσουν την, όποια, τιμή τους.

ΞΕΦΤΙΛΑ


Πηγή


Η φωτό, είναι από το διαδίκτυο

Καλλιόπη Σουφλή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

47 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε τα Ατικά Νεα που μας πληροφορούν οτι οι μοναδικοί εχθροί των αντιεξουσιαστών είναι οι Χρυσαυγίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ των χρυσαυγιτων (οι εχθροι) που ειναι ολη η κοινωνια....

      Διαγραφή
    2. Εσύ 10:21 Π.Μ. ζεις σ' άλλον κόσμο;
      Δεν σε πληροφόρησε κανείς ότι η Χρυσή Αυγή είναι 3ο κόμμα με τις ψήφους της Ελληνικής κοινωνίας ;;;

      Διαγραφή
    3. Σοβαρα τωρα...πιστευεις οτι η Ελληνικη κοινωνια γενικα ψηφιζει χ.α;;;;;;;;;
      Για ψαξου λιγακι να δεις τι "παιζει" με την αντιληψη σου μηπως εχεις μπερδεψει την φαντασια με την πραγματικοτητα.

      Διαγραφή
  2. ΄Δεν μας τα λέει καλά το ΕΕΚΚ...
    "ξεφτίλα" ΓΙΑΤΙ;;;...
    Μαλάκας είναι ο Κασιδιάρης και ο κάθε Κασιδιάρης μόνος του, ή ο Ηλιόπουλος να κάτσει να μαχαιρωθεί κιόλας από δέκα μισθωμένους αναρχοάπλυτους;;...
    Αυτοί δεν κώλωσαν να σκοτώσουν δυο χρυσαυγίτες στο πατ κιουτ, δεν κώλωσαν να κάψουν κόσμο μέσα σε τράπεζα.
    Μπορεί να απορρίπτω την ΧΑ, ως συστημικό μέσο ενοχοποίησης του πατριωτισμού, τέτοιοι χαρακτηρισμοί όμως, όπως το "ξεφτίλα' δείχνουν εμπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. που τη πετυχες αυτή τη σελιδα ποπη? Πιστευεις στο 12θεο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω γράψει πολλάκις, πως πιστεύω στην συνύπαρξη ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.
      Δηλαδή στην συνύπαρξη του ΠΛΑΤΩΝΑ, του ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ κλπ. με τον ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
      Και είμαι σαφής... σαφέστατη.

      Διαγραφή
  4. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=866784

    Με ποιό δικαίωμα θα απαγορεύσουν ομιλία σε ιδιωτικό χώρο στην Λάρισα;
    Σε δημοκρατική χώρα όλοι μπορούν να εκφράζονται ειρηνικά και πολιτισμένα. Οι απαγορεύσεις ομιλιών είναι χαρακτηριστικό δικτατοριών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΣΤΟΧΟ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ Η ΧΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ,ΦΙΛΟΙΣΛΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΟΦΥΛΙΚΗ ΑΠΑΙΣΙΑ ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΧΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΑΠΟΝΕΡΑ.ΨΗΦΙΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΚΡΑΤΙΚΑ.ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΤΕ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΦΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΟΙΔΩΡΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν εσείς οι Χρυσαυγίτες, πετάξετε από τα μάτια σας τις τσίμπλες, θα μάθετε να διαβάζετε σωστά μια ανάρτηση.
      Είδατε κάπου δικό μου σχόλιο, στην ανάρτηση, που να φέρει το όνομά μου και να αναφέρεται στην πανωλεθρία της Χ.Α.;
      Παρακαλώ, να μου το υποδείξετε.

      Διαγραφή
  6. Αυτό το δημοσίευμα προσβάλλει πρώτα τη νοημοσύνη μας και κατά δεύτερον την δημοκρατία.
    Αντί να κατακρίνει τον κόκκινο φασισμό, κατακρίνει αυτούς που άσκησαν το δημοκρατικό και ανθρώπινο δικαίωμα της έκφρασης του λόγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άπό τό Βίντεο,άλλά καί τήν συνέχειά του, μάλλον περί "αλλων,τυρβάζετε κα Σουφλή...Μάλλον καί λυπούμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν οι αντιεξουσιαστες , διλαδη του κ@λου,ειναι εναντιο της ΧΑ οι 0ι τσυπροκαμμεμοι θα ηπρεπε να ειχαν εξαφανισει ,αλλα ειναι αντεξουσιαστες λαμογια κανιβαλοι εργαλια του εβραιου σκατοσυστημαοτς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σουφλη τα εκανες μουνι

    ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως γυναίκα, το διαθέτω.
      Εσείς, ως άνδρας(;;;;;), διαθετετε τα αντιστοιχα ενός ΑΝΤΡΑ;
      ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!

      Διαγραφή
    2. ποπη τα χω βαρβατα κοριτσι μου.......3 παιδια εκανα.........
      χαχαχαχα........
      εχεις χιουμορ , αλλα τοχεις παραχεσ.....

      ολη μερα συκωφαντεις την χρυση αυγη.......

      αφου και γω εγινα χρυσαυγιτης στα 60 μου,
      καταλαβαινεις οτι η χρυση αυγη θαναι η επομενη κυβερνηση ,
      μπας και μεινουν τα παιδια μας στην Ελλαδα..........
      αλλιως θα βγαινεις στους δρομους και θα βλεπεις μονο ισλαμιστες...

      ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
      ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

      Διαγραφή
    3. ''ποπη τα χω βαρβατα κοριτσι μου.......3 παιδια εκανα.........''

      ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΑΜΒΡΟΣΙΕ, ΚΑΚΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΥΠΙΚΑ 3 ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΕΤΗΣΙΑ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ, ΦΙΛΩΝ, ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΣΟΥ, ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΓΓΕΛΩΝ. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ''ΠΡΟΙΚΑ'' ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ, ΜΕΤΑ ΛΟΓΟΥ ΓΝΩΣΕΩΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ''ΒΑΡΒΑΤΩΝ'', ΤΗΣ ''ΘΕΑΣ'' ΟΥΡΑΝΙΤΣΑΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΥ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ. ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ.

      Διαγραφή
    4. Κύριε Καραθανάση, δεν αμφεβαλα πως τον "ανδρισμό" σας, θα τον μετραγατε σε απογόνους.. δηλαδη, στα γαμησιατικα...

      Κατ' εσάς, οποιος γαμάει και κάνει παιδιά, είναι και... άνδρας..
      Τι φαλλοκρατικη άποψη κενών πνεύματος ανθρώπων...

      Ξερετε, ποτέ δεν πιστεψα πως ένα αιδοίο κανει ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ και οι όρχεις κάνουν ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ... είχα από παιδί την βεβαιότητα πως ο χαρακτήρας, η συμπεριφορά, η εντιμότητα, η αξιοπρέπεια, ο σεβασμός, η ντομπροσύνη, η υπευθυνότητα, το φιλότιμο και το ήθος, είναι αυτά που συγκροτούν την ταυτότητα ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ και ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ και τους κανει να ξεχωρίζουν από τον όχλο...

      Να χαιρεστε τα παιδιά σας, αλλά φοβαμαι πως δεν θα θα τους μάθετε αυτα τα χαρακτηριστικά, που θα τα μάθει να ξεχωριζουν απο τον σωρό...

      Α... και για να μην ξεχάσω...
      Να χαίρεστε τα ... βαρβάτα σας...

      Διαγραφή
    5. Έχω εγώ παιδιά και δεν το ξέρω;;; Μάλλον μπερδεύτηκες. Πότε έγραψα εγώ για ανδρισμό και απογόνους;;;Κατά τα άλλα συμφωνώ. Δεν έχω γράψει εγώ το σχόλιο

      Διαγραφή
    6. Κύριε Καραθανάση, σας ζητώ συγνώμη... μπέρδεψα τους σχολιαστές... έχετε απόλυτο δίκιο.
      Είμαι ασυγχώρητη.

      Διαγραφή
  10. Τελικά μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Ο αντιχρυσαυγιτισμός φαίνεται. ΡΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ που να τραβάτε τα βυζιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΣΤΗΡΙΖΕ ΟΣΟ ΘΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΡΑΒΑΣ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΙΟΥΝ ΓΑΛΑ... ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ.

      Διαγραφή
    2. Προδότες είναι οι ανθέλληνες!

      Διαγραφή
  11. Οι κουκουλοφόροι (καλύπτουν τα πρόσωπά τους από δειλία;) κάνουν αντισυγκεντρώσεις, για να τρομοκρατήσουν ελληνόψυχους και γενναιόψυχους !!!
    Έλεος !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΝ ΚΡΑΝΗ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ(ΑΠΟ ΔΕΙΛΙΑ;) ΚΡΑΤΑΝΕ ΡΟΠΑΛΑ,ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ''ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ''

      Διαγραφή
  12. Το έχω πεί και θα το ξαναγράψω...Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ πληρώνει την Σιωπή της
    κσι την Αδράνειά της.. Τι θα γινότανε αν με το καλημέρα που θα μπένανε
    στην Βουλή ρίχνανε και μερικές μάπες?? Θα σας πώ εγώ..

    -δεν θα τολμούσανε να τους φοτώσουν την υπόθεση Φυσσα, γιατί όλος ο
    κόσμος θα έλεγε..."ἁααα τους τα φοτώσανε γιατί φάγανε το μπερτάκι τους.."
    -δεν θα τολμούσαν να τους πειράξουν οι ανάρχες φβούμενοι την αντίδραση του κόσμου γιατί όλος ο κόσμος θα έλεγε..."ἁααα τώρα βάλαν τους ανάρχες να τους την πέσουνε γιατί φάγανε το μπερτάκι τους.."
    -δεν θα τολμούσανε να περάσουν ούτε 1 μέτρο επιπλέον γιατί ο κόσμος
    θα φόρτωνε επικύνδινα και όλοι θα λέγανε "....αμ δίκιο είχαν οι Χρυσακτήτες που τους ξυλοφωρτώσανε..."
    -Και γενικως θα δημιουργούσανε μια πολύ δύσκολη κατάσταση για τους
    κυβερνόντες.
    Τώρα βεβαια μάλλον είναι πολύ αργά..
    Παντως...Και μόνο που δεν τα σκεφτήκααν όλα αυτά.. η βλάκες είναι ή του συστηματος είναι.. Εμένα προσωικά δεν με πείθουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά, 4:01 Μ.Μ., αφού τα βλέπεις τόσο εύκολα και πρακτικά, εφάρμοσέ τα εσύ.
      Γιατί να βγάλουν οι άλλοι το φίδι από την τρύπα; Εσύ τι φοβάσαι; Μήπως χάσεις τον καναπέ σου;

      Διαγραφή
    2. Ο Ανώνυμος 11 ΜΑΡΤΊΟΥ 2017 - 4:01 Μ.Μ. μπορεί να χτίσει με τα λόγια ανώγεια και κατώγια στο πι και φι. Με άφησε άναυδο ! ! !

      Διαγραφή
    3. Αν τα έκαναν όλα αυτά θα ΕΙΧΑΝ ΛΟΓΟ και ΑΦΟΡΜΗ ώστε να τους μπουζουριάσουν. Όχι αυτό θα γινόταν αν υπήρχαν έξυπνοι πολίτες και όχι λοβοτομημένο πόπολο. Πρέπει να αλλάξει πρώτα τον τρόπο σκέψης και να ριζοσπαστικοποιήσει μεγάλη μερίδα του λαού ώστε να μπορέσει να πράξει αυτά που λες. Θα έλεγαν οι ανθέλληνες Είδατε;;; Το μόνο που ξέρουν είναι τα ρόπαλα, οι φωνές και οι τραμπουκισμοί. Ποιον διάλογο να κάνουν;;; ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΕΔΙΝΕ μ αυτόν τον τρόπο ΣΤΟ ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ ΤΟΞΟ. ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ χρειαζόταν και χρειάζεται!! Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ (δούρειο ίππο του Εθνικισμού!!) Η αλλαγή των εννοιλογικών συσχετισμών.

      Διαγραφή
    4. Έτσι λες; Μήπως θυμάσαι τι έγινε όταν έπεσε η "μάπα" στην Κανέλη; Ή έχεις μνήμη χρυσόψαρου;

      Διαγραφή
  13. Βασικά...το σύστημα θέλει την απόλυτο "ἡσυχία" προκειμένου να
    ολοκληρώσει αθόρυβα το καταστροφικό του έργο.
    Κυριολεκτικά τρέμει την αναμπουμπούλα.
    Η Χρυσή Ακτή μην αντιδρόντας δίνει τον απαραίτιτο χρόνο και την ησυχία στο σύστημα να συνεχίσει απρόσκοπτα το καταστροφικό του έργο.

    Ακριβώς το ίδιο είχε κάνει και ο Καρατζαφεριάν, όταν συνεργάστηκε
    με το τότε ΣΠΑΣΟΚ-ΝΤρ, και μάλιστα το είχε δηλώσει... "Συνεργάστικα
    για να υπάρχει ησυχία".... Αχχχχ αυτή η ησυχία θα μας φάει στο τέλος.

    10:08, η μάπα στην Κανέλη έπεσε, αλλά η Κανέλη δεν ήταν Κυβέρνηση,
    και δεν είχε να υπογράψει κανένα μνημόνιο ή νομοσχέδιο.
    Επομένως ήταν λάθος. Επρεπε να πέσει σε αυτούς που υπογράφουν,
    να βλέπαμε μετά πως θα υπογράφανε...

    Τώρα... για να μου λέτε τέτοια πράγματα... εεε είστε άνθρωποι του συστήματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΜΑΠΕΣ ΟΜΩΣ ΕΣΤΡΙΨΕ.Η ΚΑΝΕΛΛΗ ΚΑΘΗΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΑΓΕ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΟΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΚΑΝΕΛΛΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΡΗΜΑΞΩ ΣΤΑ ΓΑΛΙΚΑ.ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ.ΑΛΛΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΡΩΤΗ ΣΗΚΩΣΕ ΧΕΡΙ ..ΜΑΧΑΙΡΑΝ ΕΔΩΣΕΣ ΜΑΧΑΙΡΑΝ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε! Όχι και κάθησε ή Κανέλη.. απλά ξαφνιάστηκε γιατί μέχρι τότε είχε μάθει νά έχει το πάνω χέρι και την τελευταία λέξη.
      Επιπλέον ξεκίνησε και πρώτη την επίθεση (δεν το θυμάσαι καλά Σ.Κ.) και το βίντεο είναι διαθέσιμο για όλους.
      Και επειδή μάλλον δεν έγινα κατανοητή στο προηγούμενο σχόλιο να διευκρινήσω:
      Σε καμμιά περίπτωση δεν υποστηρίζω είτε Κασιδιάρη, είτε Κανέλη! ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ!!!
      Αυτό που είπα, απαντώντας στον ανώνυμο 4.01 είναι ότι αν κάποιος θέλει να εναντιωθεί στο σύστημα, ο τρόπος δεν είναι οι μάπες. Γιατί απλά τους δίνει την αφορμή που ζητούν, να τον πουν φασίστα και να τον απομονώσουν.
      Άλλωστε φάνηκε εκ των υστέρων ότι εκμεταλεύτηκαν τον χαρακτήρα του Κασιδιάρη και του την έστησαν για να έχουν την αιτιολογία να αποκλείσουν το κόμμα του απο τα ΜΜΕ. Ή ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ;

      Διαγραφή
    2. ...καλο
      καταδικαστεοι και οι δυο αλλα φταιει η κανελλη

      Διαγραφή
  15. Και για όσους δεν καταλάβατε...
    ο Κούλης θα ψηφίσει το 4ο μνημόνιο, και η ΧΑ θα ψηφίσει το 5ο.
    Και οποιαδήποτε κυβέρνηση βγεί απο εδώ και στο εξής θα ψηφίζει και
    απο ένα μνημόνιο για να βγάλει την 4ετίας της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΧΑ δεν θα ψηφίσει κανένα μνημόνιο. Τι άσχημο ψήφισε κατά της Ελλάδας;;Το μόνο που οφείλει να κάνει είναι να οδηγήσει σε δίκη όλες τις άλλες εγκληματικές συμμορίες

      Διαγραφή
  16. ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙΗ Χ.Α. ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΩΤΗ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΝΕΛΛΗ..ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΚΑΘΗΣΕ ΕΝΝΟΩ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ..ΚΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΡΩΣ ΜΠΟΥΝΙΕΣ....ΕΝΝΟΩ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ Χ.Α. ΓΕΝΙΚΩΣ, ΚΙ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ..ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ,ΚΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΛΙΜΑ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξύλο και οι βρισιές χαρακτηρίουν ανθρώπους που δεν διαθέτουν ήθος και επιχειρήματα. Όποιοι και αν είναι, όπου και αν ανείκουν.
      Στο παραπάνω περιστατικό αναφέρθηκα, όχι για να αποδώσω ευθύνες στον έναν ή τον άλλον, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ, ΑΠΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΨΕ Ο 4.01, ΟΤΙ Η ΒΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.
      Και επειδή το περιστατικό ήταν ανάξιο τόσης έκτασης επιτρέψτε μου να το διακωμωδήσω λιγο: Προσωπικά δηλωνω θαυμάστρια ενός άλλου πρωταγωνιστή του περιστατικού, που θύμησε αγαλματάκι της μαντάμ Τισώ!! Τέτοιος δυναμισμός μπορεί να κάνει κάποιον και ΠΤΔ!!! Χαλάλι του!

      Διαγραφή
    2. Οι χρυσαυγίτες έχουν φερθεί ΣΧΕΔΟΝ άριστα αν αναλογιστείς όλο αυτόν τον πόλεμο και σπάσιμο νεύρων που τους έχουν κάνει. Άλλη είναι η αιτία. Ο Έλληνας δεν ενδιαφέρεται για αυτά που του λέει η κάθε χρυσή αυγή. Μίλα του για την σύνταξη, για οικονομικές αυξήσεις και άσε την Πατρίδα. Όπως μπόρεσαν να παλέψουν οι χρυσαυγίτες το έκαναν. Το ξαναλέω. Αυτό έδωσε την ΑΦΟΡΜΗ στους άλλους να αποκλείσουν τους χρυσαυγίτες. Απλά η χρυσή αυγή οφείλει να αποτινάξει το ουγκ και την δήθεν αμάθεια που της έχουν κολλήσει ως ρετσινιά! ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ!!! Π.χ. Αν και είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων υπολειπόμαστε ως προς την Παιδεία τους, ως προς τον τρόπο σκέψης τους. Τι πάει να πει που έχουμε το ίδιο Αίμα εφόσον δεν σκαμπάζουμε γρι και εμείς οι σημερινοί είμαστε αμόρφωτοι;; ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΑΣ ως de facto στο υποσυνειδητό του λαού μας την ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Έχεις πετύχει την βιολογική συνέχεια και κάθεσαι και συζητάς για κάτι άλλο!!!ΑΠΛΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ!!Ε αυτό δεν έχουν οι ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ!!!!Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ χάρη σε αυτήν ΝΙΚΗΣΕ!!!

      Διαγραφή
  17. Το θέμα είναι ότι δεν θα προλάβει να βγεί ποτέ η ΧΑ.
    Σε λίγο η ψήφος των μεταναστών θα είναι ισχυρότερη απο των Ελληνων,
    και περιμένετε εσείς κορόϊδα να βγει η ΧΑ.

    Δωστε, δώστε ησυχία στο σύστημα, κάντε τους πολιτισμένους, και
    και μιά ωραία ημέρα θα ξυπνήσετε και θα καταλάβετε ότι είστε η συντηριπτική μειοψηφία.

    Συμφωνώ με το πολιτισμό, αλλά όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους,
    όχι με προδότες και γαϊδούρια και μπαμπέσιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατά την γνώμη μου το όλο ζήτημα έχει ως εξής: Όπως σε όλα τα Κόμματα της Ελλάδος ανεξάρτητα απο δήθεν διαφορετικές Ιδεολογίες/Απόψεις/θέσεις Υπάρχει μια ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ η οποία είναι της Οικογενειοκρατείας...βλέπε τις Γνωστές Οικογένειες που ταλανίζουν την Ελλάδα εδώ και Δεκαετίες Παπανδρέηδες-Μητσοτάκηδες-Καραμανλήδες-Ντόρα με τον Γουρλομάτη αδερφό της;; σωσία του Τέρη Χρυσού..;;-η Ζωΐτσα Κωνσταντοπούλου Κόρη του Γνωστού Μεγαλοδικηγόρου Νίκου Κωνσταντόπουλου και βέβαια το "Τιμημένο ΚΚΕ" με τους Αγώνες τους...και τους Κόκκινους Δικτάτορες Επίτιμους Προέδρους τους Χαρίλαο Φλωράκη-Αλέκα την Προλετάρια και τώρα ένα ακόμα παιδί του youtube=Κομματικού Σωλήνα Κουτσιούμπα.....έτσι ακριβώς και η ΧΑ με τον Μόνιμο Πρόεδρο του Κόμματος επί σειρά ετών ΓΓ και Μετέπειτα Πρόεδρο,Είναι Επίσης Δεδομένο ότι στην Ελλάδα (σίγουρα και σε άλλες Χώρες)το λεγόμενο Πολιτικό Προσωπικό βολευτές-Πολιτικάντηδες μαζί με τα ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΜΜΕξαπάτησης Ραδιόφωνα-Τηλεοράσεις-Ιστολόγια +Μεγαλοδημοσιογράφους και όχι Μόνο είναι Απόλυτα Ελεγχόμενα απο την Μασωνία ή ακόμα και αν Κάποιος(που δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί όντως να μην είναι) ΔΕΝ είναι Συνειδητά Μασώνος έχει έναν Κύκλο Ανθρώπων γύρω του π.χ Σύμβουλοι-Διευθυντές Ειδήσεων κτλ. εκ των οποίων ΣΙΓΟΥΡΑ κάποιοι είναι ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΑΣΩΝΟΙ οπότε χειραγωγούν τους Υπόλοιπους δίνοντας τις Κατευθυντήριες Γραμμές+Οδηγίες της Μασωνικής Στοάς Ελλάδος ή Λέσχης Bildeberg ή στην Μπεν-Μπερίτ ή όπου ανήκουν τελοςπάντων..Οπότε "Παρασύρουν" τους Υπόλοιπους Οικειοθελώς ή Μη στο οτιδήποτε Υπερπροβάλλουν οι Αγωγοί λυμάτων που λέγονται ΜΜΕκπόρνευσης..Τούρκικα Σήριαλ-Ομοφυλοφιλία σε πολλά σήριαλ καθώς επίσης και σε Εκπομπές Τηλεσκουπίδια Πρωινάδικα/Μεσημεριανάδικα,την Λαθροεισβολή με τις Παραμέτρους τις την Παρουσιάζουν σαν "'Εργο" του Νίκου Φώσκολου με Άιμα-Δάκρυα και Ιδρώτας πολύ Μελόδραμα Παιγμένο άψογα απο τους Ηθοποιούς..εγώ το ονομάζω Συναισθηματική Δικτατορία καθώς μας βγάζουν στο γυαλί γυναίκες με Μωρά στην Αγκαλιά ή Κρατώντας παιδιά στα Χέρια τους με ένα θλιμμένο ύφος κτλ.Πάμε Στα της Πολιτικής τώρα έχουμε τις 2 Πλευρές τον Γνωστό Πολυεπίπεδο Μηδενισμό/Εθνομηδενισμό απο την μια πλευρά και απο την άλλη Πατριδοκαπηλία...οφείλω να πω ότι όντως η ΧΑ λέει κάποια πράγματα που μέχρι και πριν λίγα Χρόνια θα ήταν Αυτονόητα στην ΤΟΝΙΖΩ Πρώην Ελλάδα..ωστόσο στις Μέρες μας η Κατάσταση είναι Γνωστή...άρα η μια πλευρά έχει Κάμποσους Ελληνόφωνους Γραικύλους-Κομματικά λοβοτομημένους Μισέλληνες οι οποίοι διώκουν ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ=ΓΛΩΣΣΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΙΣΤΟΡΙΑ ενώ στον Αντίποδα τουλάχιστον θεωρητικά τα Υπερασπίζονται οι "Κακοί Ακροδεξιοί"..είναι δεδομένο ότι την ΧΑ την Ακολουθούν Άνθρωποι οι οποίοι ΑΔΟΛΑ-ΑΓΝΑ πιστεύουν σε ένα Όραμα καλώς ή κακώς για μια Ελλάδα Ελληνική κάτι που είναι το Ζητούμενο Σαφώς αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ γιατί Πολύ απλά έχει Πολλές Αγκυλώσεις Ενδογενείς ή Όχι +το γεγονός τα Ηγετικά Στελέχη της ελέγχονται-Κατευθύνονται απο την Μασωνία ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Συνειδητοί ή Όχι Μασώνοι...Όντως ο Κασιδιάρης λόγω Ηλικίας-Δυναμικού λόγου-Προσωπικότητας-Τσαγανού θα ήταν ο Μοναδικός που θα Μπορούσε να κάνει κάτι Ουσιαστικό ειδάλλως μια απο τα ίδια.Είναι Δεδομένο ότι Πολύς Κόσμος μπορεί να Συμφωνεί με κάποια αν Όχι Όλα απο αυτά που λένε ΑΛΛΑ ΔΕΝ τους Εμπιστεύεται...γιατί αλλιώς θα είχε ένα ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΨΗΦΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απο την άλλη ένας ακόμα Πολιτικός Φορές στην λεγόμενη "Πατριωτική Παράταξη" αν υπάρχει κάτι τέτοιο,και το λέω υπό την έννοια ότι Αρκετοί που υποδύονταν τους "Πατριώτες" εδώ και 15 Χρόνια Περίπου είναι ίσοι για να μην Πω Χειρότεροι απο τους Εθνομηδενιστές...καθώς με την Στάση&Συμπεριφορά τους Συναινέσανε στην Πολυεπίπεδη Παρακμή που βιώνουμε...Περίπτωση Καρατζαφέρη=ΛΑΟΣ=Βορίδη-Άδωνι-Βελόπουλος=Κάνει Περιοδείες σε όλη την Ελλάδα και μας λέει πως θα μας σώσει..,ο Γιός του Κων/νου Πλεύρη δεν συζητώ για Μπαλτάκους ή για τον Φαήλο Κρανιδιώτη=Σφουγκοκωλάριο του Τρελαντώνη Σαμαρά αν και Συμφωνώ σε αρκετά απο αυτά που λέει θεωρητικά τουλάχιστον,ωστόσο δεν ξέρω αν είναι Μασώνος και ο νοών νοείτω..ο Μοναδικός που παραμένει Σταθερός στις θέσεις/Αρχές του είναι ο Κων/νός Πλεύρης ο οποίος λέει αρκετές αλήθειες αλλά έχει φοβερές Παθογένειες-Αγκυλώσεις σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι Μεγάλης Ηλικίας άρα δεν γίνεται να Βασιστεί η Ελλάδα σε αυτόν,οπότε Εν κατακλείδι ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να Δημιουργηθεί κάτι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ(ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ-ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ τύπου Αριστερά-Δεξιά καθώς ΔΕΝ υπάρχουν ΠΛΕΟΝ εδώ και πολλά Χρόνια..)ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ απο τους Κύκλους της Μασωνίας...και το Κυριότερο να νιώθουν ΕΛΛΗΝΕΣ στην Ψυχή όσοι Εμπλακούν με κάτι τέτοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ