Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017

Για τους αναγνώστες των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ





Τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, θα παραμείνουν  κλειστά για κάποιες μέρες.



Καλλιόπη Σουφλή










ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

35 σχόλια:

  1. ΠΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ;;;;ΚΑΛΑ ΠΡΑΤΤΕΙΣ...
    ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα... ούτε νεροπίστολο δεν ξέρω να κραταω...
      Δεν παιζεσαι..

      Διαγραφή
  2. ΔΙΑΚΟΠΟΥΛΕΣ;ΕΛΑ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ.ΘΑ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ ΕΓΩ.ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν διακοπούλες...
      Πού να έρθω στα Χανιά ή μήπως Χάνια Πηλίου;;;

      Διαγραφή
  3. ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ ;;;

    ΕΑΝ ΝΑΙ... ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό απουσίασα... κάποιο πρόβλημα υγείας... αναρρώνω σιγά σιγά...

      Διαγραφή
    2. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ !
      ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΜΑΧΗΣ .......
      ΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑΡΙΔΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ !
      .
      ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΣΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ............

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά σας παρακαλώ, μην με υπερεκτιμάτε.
      Ένας κόκκος άμμου η φωνή μου.

      Επανήλθα.. ήδη έχω αρχίσει τις αναρτήσεις.

      Διαγραφή
    4. ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ

      ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΛΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ

      ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ Ο κόκκος άμμου ή φωνή σου ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ...

      ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ! ΛΙΓΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ..........

      Διαγραφή
    5. Πάντα ο εαυτός μας πρέπει να είναι ο μεγάλος κριτής...είναι η συνείδησή μας.

      Δεν υποτιμώ τον εαυτό μου, αλλά η φωνή μου θα δυνάμωνε, αν μπορουσαμε να ενωσουμε τις φωνές μας, όλοι όσοι αγαπούν την Πατρίδα.

      Και πάλι σας ευχαριστώ

      Διαγραφή
  4. Το κλεισιμο έχει σχέση με τον επομενο προεδρο φοροφυγα και νενεκο?
    Προκειται για κλεισιμο στοματος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόκειται για κλείσιμο, λόγω προβλήματος υγείας.
      Με έχετε για... φοβιτσιάρα, που κλείνω το στόμα μου;

      Διαγραφή
  5. Popi yparxei mia amerikaniki airesi me kati pseftopastores.To thema einai me afta pou grafoun den empiptoun ston antiratsistiko nomo?Gia psaxto an mporeis i parousiase tous gia na tous parei eidisi o kosmos.
    http://ekklesiatoutheou.blogspot.gr/2016/08/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να εισαι καλα.Σε περιμενουμε με σεβασμο και εκτιμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο αντέχω, θα γυρίζω...
      Σας ευχαριστώ πολύ, μέσα απ΄ την καρδιά μου

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι να είσαι καλά και να "γυρίσεις" γρήγορα.

    ΓΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΗ,,,ΒΡΕ ΠΟΣ ΜΕΓΑΛΟΝΟΥΝ ΤΑ ,,ΜΙΚΡΑ...

    ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ... ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΑΓΑΠΗ ΣΤΗΝ Κ ΠΟΠΗ https://youtu.be/znXS5GAxP8Y

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ, πως μεγαλωνουν τα μικρά;;;

      Σ' ευχαριστώ για την αγάπη και ανταποδίδω.

      Διαγραφή
  9. ΕΥΧΟΜΑΙ πληρη υγεια , με αντοχες δεκαετιων σαν τις ελληνικες ελαιες και με πληρη ''καρποφορια'' προς υμας, καθημερινως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη ευχή... έχει μέσα της Ελλάδα και Πίστη..
      Να ειστε καλά.
      Σας ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  10. Κι εγω που νομιζα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να, οτι πρωτοστατουσες στην χθεσινη επιθεση στα γραφεια της Χρυσης Αυγης αλλα αντι για τσεκουρια και στυλιαρια εσυ κρατουσες τριανταφυλλα.

      Διαγραφή
    2. Αμάν πια με τις... "υπερατλαντικές" θεωρίες σου, Ε.Π.Π.Κ.!
      Όλο έξω πέφτεις και μυαλό δεν βάζεις... χαχαχαχα (γέλωτες είναι... μην το παρερμηνεύσεις)

      Πάντως, δεν ειν' κακή ιδέα... τα τριαντάφυλλα, έχουν κάτι αγκάθια, που πολύ τα γουστάρω ώρες ώρες, όταν μου κάνεις τα νεύρα τσατάλια...

      Υ.Γ. Γιατί σας πέταξε έξω ο ... Αντρέ;

      Διαγραφή
    3. Τα καλα νεα ειναι οτι σε γνωρισε ο κος Κασιδιαρης απ' το παραθυρο και σε φωναξε να πας στον τριτο.
      Αντε, δεν τα συμφωνησατε το 2012, ας τα συμφωνησετε τωρα. Πλησιαζουν εκλογες και θελω να ψηφισω ΧΑγιτισα υποψηφια με τσαγανο.
      Γιατι δηλαδη η Ευγενια Γερμενη ειναι καλυτερη;

      Υ.Γ.
      Αντρε; Δεν μου λεει τιποτα το γαλλικο σας.

      Διαγραφή
    4. Και βέβαια με γνώρισε... διάσημη φάτσα είμαι, βρε πουλάκι μου. Τι νόμιζες... σαν την δικη σου την ... ΦΑΝΤΟΜΙΣΤΙΚΗ;;;

      Υ.Γ.1. Τι λες καλέ; Ν' ανέβω στον τρίτο όροφο, για να με πετάξει κάτω και να διαλυθουν τα κοκκαλάκια μου; Άσε που έχω υψοφοβία..

      Υ.Γ.2. Χρόνια τώρα με πιλατευεις να κατέβω ως υποψήφια και χρόνια παίρνεις την ίδια απαντηση: Ένας δημοσιογράφος που σέβεται το λειτούργημά του, δεν κατεβαίνει ποτέ στην πολιτική. Λάθος ή όχι, αυτή είναι η άποψη μου.
      Άσε που δεν κάνω για πολιτικός... αφού με ξέρεις... είμαι απόλυτη στις Αρχές μου και δεν κάνω ποτέ εκπτώσεις... γι αυτό και δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου... γι αυτό κι όσες φορές είχες το θράσος να με αμφισβιτησεις, σε πήρε ο διάλος και σε σήκωσε κι εσένα κι όλη την χρυσαυγητικη τσουλαρία του... Αντρέ... κι ας κάνεις πως δεν σου λέει τίποτα το... γαλλικό μου...

      Υ.Γ.3. Ξερεις, δεν είμαστε όλες οι γυναίκες σαν την ... "τιάνα"... δηλαδή, πουτανόψυχες, που σερνουν τ' αρσενικά απ' την μύτη κι αυτά δεν παίρνουν χαμπάρι, γιατί ειναι κουτορνίθια.
      Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, που σέβονται πρώτα τον εαυτο τους και μετά τον άνθρωπο που είναι δίπλα τους και δεν ψάχνουν να πηδηχτούν στο διαδίκτυο, στέλνοντας τις... γεωγραφικές τους συντεταγμένες... Κι εσύ, το γνωρίζεις αυτό...

      Υ.Γ.4. Πάγαινε στο πρώτο ηλεκτρονικό καταστημα της περιοχής σου, αγόρασε μερικά πληκτρολόγια, γιατί αυτό που αγόρασα πριν ένα μήνα, του εχω πετάξει τα μάτια έξω και στείλτα μου... αλήθεια το λέω...

      Διαγραφή
    5. Τελικα Καλλιοπη, οσο και να προσπαθησες να αριστευσεις στο μαθημα του reverse psychology, συνεληφθης να αντιγραφεις κι αυτα τα πραγματα οπως ξερεις μαθαινονται στην πιατσα....

      ΥΓ1: O κος Κασιδιαρης δεν χτυπαει ποτε γυναικες. Μονο κουρουνες. Αρα, θέλω να ελπιζω, οτι δεν θα κινδυνευες...

      ΥΓ2: Λυπαμαι καλη μου, αλλα γαλλικα δεν γνωριζω. Και ο μονος Αντρεας που γνωριζω ειναι το λαμογιο που καταστερεψε την Ελλαδα δημιουργωντας στρατους αργομισθων οι οποιοι μετα εγιναν αγωνιστες ανεξαρτητοι και....απολυτοι στις Αρχες τους...

      ΥΓ3: Φυσικα δεν ειστε ολες οι γυναικες ιδιες Καλλιοπη μου.... Για εμας τα αρσενικα βλεπεις, υπαρχουν δυο ειδων γυναικες...Αυτες που μας σερνουν απο την μυτη και αυτες που θα το ηθελαν πολυ να μας σερνουν

      ΥΓ4: Διαβιβασα το αιτημα σου στην ..."τιανα". Γνωριζω οτι ειναι πολυ γενναιοδωρη Κυρια με τους αναξιοπαθουντες, και με μεγαλη της χαρα θα σου στειλει μια ντουζινα πληκτρολογια, μιας και νομιζω οτι αυτη ηταν υπευθυνη για την.....ταλαιπωρια τοu δικου σου πληκτρολογιού...

      Περαστικα ....συναγωνιστρια Καλλιοπη.

      Διαγραφή
    6. Τελικά, τόσα χρόνια αναγνώστης μου και δεν μ' έμαθες ακόμα...
      Σε κανένα μάθημα δεν προσπαθώ να αριστεύσω... μόνο στα μαθήματα που μου δίνει η ζωή, προσπαθώ να πιάσω καλούς βαθμούς... μόνο και μόνο, για να τα έχω καλά με τον εαυτό μου.

      Υ.Γ.1. Τι κρίμα... άλλες πληροφορίες έχω για το Κασίδι.

      Υ.Γ.2. Γαλλικά μπορεί να μην γνωρίζεις, αλλά την γλώσσα της πουστιάς, την ξέρεις καλά... όπως ξέρεις καλά και να πετάς μπηχτές... κρίμα... δεν μ' αγγίζουν, όταν γνωρίζω πως πετιούνται απο χείλη αρσενικά και όχι ΑΝΤΡΙΚΙΑ.

      Υ.Γ.3. Ευτυχώς, που δεν ανήκω ούτε στην μια, ούτε στην άλλη κατηγορία των... "γυναικών". Ειμαι ανατολίτισα και δίνω στον ΑΝΤΡΑ, τοΝ θρόνο... ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ.
      Αυτό όμως το είδος των γυναικών στο οποίο ανήκω εγώ, το εκτιμούν οι ΑΝΤΡΕΣ και όχι οι... αρσενικοί...που το παίζουν Ε.Π.Π.Κ., χωρίς να είναι...

      Υ.Γ.4. Πάλι λάθος έκανες... καμιά πουτιάνα, δεν είναι ικανή να με κάνει να θυμώσω και να ταλαιπωρησω το πληκτρολόγιό μου... απλά έχω μάθει τυφλό σύστημα στις γραφομηχανές και πάρα πολλά χρόνια τώρα, αλλάζω πληκτρολόγιο κάθε μήνα... χεχεχεχε

      Υ.Γ.5. Δεν αμφεβαλα ποτέ πως... τέτοιες "κυρίες" σαν την "τιάνα", είναι η αδυναμία σου... ταιριάζετε βρε πουλάκι μου... και εις υγείαν του ... κερατά...

      Υ.Γ.6. Όταν εσύ μου δίνεις ευχές για την υγεία μου, καλώ αμέσως παππά να διαβάσει εξορκισμους...

      Καθυστέρησα να σου απαντήσω, γιατί κράτησε πολύ ο εξορκισμός… θα πρέπει να ήταν μεγάλη η... γλωσσοφαγιά... Έκανε και ένα ευχέλαιο...λιβάνισε σ' όλο το σπίτι... μέχρι και στα σκυλόσπιτα λιβάνισε...
      Πού να στείλω τον λογαριασμό για το 50άρικο που του έδωσα;
      Δώσε post restant...

      Υ.Γ.6. Εμείς οι δυο, συναγωνιστές δεν θα γίνουμε ΠΟΤΕ.
      Πάντα ΑΝΤΙ θα είμαστε.
      Βλέπεις, εσένα σου αρέσουν τα μαντριά... κι εμένα η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

      Διαγραφή
  11. Κυρία Σουφλή περαστικά και σιδερένια για να τους "τα χώνετε" για πολλά πολλά χρόνια!
    Άλλωστε πρέπει σιγά σιγά να εξασκηθούμε και σε kickboxing, ή σκοποβολή, οποτε η υγεία πανω απ΄όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Πολυχρονίου, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.
      Για kickboxing, δεν με βλέπω, γιατί θ' αφήσω τα κοκκαλάκια μου... για... σκοποβολή όμως... πετάω την σκούφια μου...αν βρεθεί δάσκαλος και μου κάνει δώρο την εκπαίδευση κι εγώ θα τον τρατάρω μεζεδλίκια, κάτω από την κληματαριά μου.

      Να είστε καλά.

      Διαγραφή
    2. Συγνωμη μου που παρεμβαινω στον διαλογο σας με την κυρια "Πολυχρονιου"....
      Αλλα με τις σημερινες αποστασεις, ουτε πολυβολα, ουτε δικανα θα σας ηταν αρκετα να πυροβολησετε κατα του στοχου σας.
      Ευτυχως ομως που υπαρχει και η συγχρονη τεχνολογια των Drones και θα σας συμβουλευα να απευθηνθητε στον κ. Τραμπ. Αλλα παλι δεν τα πατε καλα ΟΥΤΕ μ' αυτον.
      Οποτε για κοιταξτε προς τα "υπολοιπα" του Ομπαμα μηπως και σας εξυπηρετησουν.
      Φερατε εξορκιστη ειπατε;
      Καιρος ηταν να ανοιξη και λιγο ο καιρος. Σκυλοσπιτα;
      Τι σας φταινε τα κακομοιρα; Θελετε να τα φολιασουν παλι οι αλβανοι;

      Για ολα τα υπολοιπα ο σοφωτατος λαος μας λεει: "Μεγαλη μπουκια φαε, Μεγαλη κουβεντα μη λες", τωρα που εκαθαρισθη η οικια σας απο τα γλωσσοφαγα πνευματα.

      ΥΓ 1.
      Τον λογαριασμο; Μαυροματαιων 122-Αθηναι. Εκει που μενει η χηρα του Αντωνη.

      ΥΓ 2.
      Ειναι αληθες. Ιδιως οταν τα μαντρια ειναι πενταγλυκα........ σοιναγονειστρηα Καλλλλιωποι.

      Διαγραφή
    3. Δεν μου λες, γιατί πετάγεσαι σαν την π@$δή, εκεί που δεν σε σπέρνουν, το φελέκι μου μέσα;

      Ναι ρε... δεν τα πάω καλά ΟΥΤΕ μ' αυτόν...αλλά ούτε και με τα υπόλοιπα του Μπάμια.
      Μόνον εσείς οι χρυσαυγήτες, τα πάτε καλά με τον ξανθό... τόσο σας κόβει, τέτοιους υπερασπίζεστε.
      Κι όποιος δεν είναι με το μέρος σας, βάζετε τις ΠΟΥ"τάνιες" σας να τους βρίζουν.

      Νόμος είναι, ότι πουν οι... χρυσαυγήτες...
      Άσε μας... κουκλίτσε μας...

      Ναι ρε... έφερα εξορκιστή, με σας τους χρυσαυγήτες και τις πουτανοχρυσαυγήτησσες που με βρίζετε σε κάθε σας πρόταση.

      Υ.Γ.1.Συζείς με την χήρα του Αντώνη; Καλά που μου το έγραψες, για να μην ξαπάρω το λεωφορείο απο εκεί...

      Υ.Γ.2. Με τόσες ΠΟΥ"τιάνες" που έχει, φυσικά και είναι γλυκό το μαντρί σου.

      Υ.Γ.3. Βάλτο καλά στο κουφιοκεφάλι σου... Συναγωνιστές, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.
      Προτιμώ να χορέψω τον χορό του Ζαλόγγου, από το να μπω εκεί μέσα.
      Βολέψου με τις ΠΟΥ"τιάνες" σου... όμοιος τον όμοιο, κι η κοπριά στα λάχανα...που λέει κι ο σοφός λαός.

      Και ν' αφήσεις τα σκυλούδκια μου ήσυχα.

      Και να μην δολοφονείς τ' όνομά μου.

      ΚΑΛΛΙΟΠΗ με λένε, με δυο "λ", που σημαίνει το κάλλιον στην όψη...γιατί η όψη καθορίζεται από την ψυχή του ανθρώπου.
      Γι αυτό και την διάλεξε ο Όμηρος απ' όλες τις Μούσες... για να τον εμπνεύσει να γράψει τα Έπη του.

      Εσένα όμως, σ' εμπνέουν...οι ΠΟΥ"τιάνες".

      Διαγραφή
  12. ΑΧ! ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ! ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΕΥΧΟΜΑΙ!ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ!
    ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΕ ΧΑΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΗ ΧΑΡΑ..ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ!
    ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
      Οι ευχές και το χαμόγελό σου, είναι βάλσαμο.

      Σ' ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ