Τετάρτη, 8 Μαρτίου 2017

ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ, πίσω απο την ανεξαρτοποίηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής;;;;; (ΒΙΝΤΕΟ)







Άκρα του ταφου σιωπή, στο κόμμα της Χρυσής Αυγής, μετά την αποχώρηση του βουλευτή Μεσσηνίας κ. Κουκούτση... κι αυτο, σημαίνει πολλά.

Δεν είναι μόνο τα όσα κατήγγειλε με την ανακοίνωση ανεξαρτοποίησής του ο βουλευτής Μεσσηνίας του κόμματος...


Είναι αφενός μεν  το γεγονός πως σ' ολόκληρη την Πελοπόννησο, δεν υπάρχει εκπρόσωπος του κομματος σε θέση βουλευτή, αφετέρου δε, ότι στην Χρυσή Αυγή, σπάει η σιωπή και γίνεται  "εξαγωγή" των εσωτερικών προβλημάτων που δεν κρύβονται.

Οι γνωρίζοντες, λένε πως μπορεί η καρέκλα του Μιχαλολιάκου, να στηρίζεται ακόμα καλά, έχει όμως αρχίζει να τρίζει...

Στην ουσία, είναι ένας αρχηγός υπό αμφισβήτηση...

Και μπορεί να στηρίζεται ο Ν. Μιχαλολιάκος από κάποια κορυφαία στελέχη και τους ψηφοφόρους τους, ΑΛΛΑ... "ο μικρός" και εννοούν τον ΗΛΙΑ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ, κερδίζει συνεχώς πόντους στην προτίμηση των χρυσαυγιτών.

Η ανεξαρτοποίηση του  Δημήτρη Κουκούτση, δεν ειναι καθόλου αμελητέα, όπως "σάτρα πάτρα" διάκεινται κάποιοι φανατικοί ψηφοφόροι, στην προσπάθειά τους να υποβαθμίσουν την απώλεια...

Στην ουσία, είναι ηχηρο χαστούκι στα μούτρα του ίδιου του Μιχαλολιάκου, για τον οποίον ο ανεξαρτοποιηθείς βουλευτής δεν κάνει παρά ελάχιστες αναφορές στο κείμενό του κι αυτές αποφεύγοντας επιμελώς το όνομά του, για την εποχή του 2011, που του έκανε την τιμή να τον συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο της τοπικής αυτοδικοικησης, και το 2012 στα ψηφοδέλτια των εθνικών εκλογών  κι αυτο λέει πολλά.


"Το 2011 (εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης) και το 2012 (Εθνικές εκλογές) ο γ.γ του κινήματος μου έκανε την τιμή να συμμετέχω στα  ψηφοδέλτια και να εκλεγώ βουλευτής ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ μέχρι σήμερα.
Τα τελευταία πέντε έτη έζησα ιστορικές στιγμές,ημέρες θριάμβου και μεγάλων χαρών μαζί με τους συναγωνιστές μου εντός και εκτός κοινοβουλίου!


 Όμως δεν κάνει καμία αναφορά στον Γ.Γραμματέα του Κόμματος, Νίκο Μιχαλολιακο,  στο παρακάτω απόσπασμα της ανεξαρτοποίησής του.

"Έζησα όμως και στιγμές δύσκολες για εμένα, τα αδέλφια μου εντός και εκτός κοινοβουλίου,είδα τις συκοφαντίες και την λάσπη των ΜΜΕ,είδα νεκρούς 2 νέους μας,είδα βουλευτές ,στελέχη και μέλη του κινήματος να οδηγούνται δεμένοι!

Η αλήθεια είναι ότι εκείνες τις δύσκολες στιγμές κάποιοι λιγοψύχισαν ,άλλοι χάθηκαν κι άλλοι λούμωξαν και περίμεναν να περάσει η τρικυμία…

Ευτυχώς εγώ δεν ανήκα σε αυτούς και μάρτυράς μου η 9ωρη απολογία μου,η καθημερινή μου παρουσία,ο κατ’οίκον εγκλεισμός μου αλλά κυρίως το ζεστό χαμόγελο των ΛΙΓΩΝ
συναγωνιστών που περάσαμε ατέλειωτες ώρες στα εφετεία και τις φυλακές."


Το αποκορύφωμα όμως είναι στην παρακάτω παράγραφο... εκεί που αναφέρεται στους...ΟΛΙΓΙΣΤΟΥΣ!

"Τούτες τις στιγμές η  ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι ένα άτι  που μπορεί να περάσει πάνω από όλα τα εμπόδια….κι όμως κάποιοι έντεχνα του φορτώνουν βάρη και του κρατάν τα γκέμια.
Το κάνουν αυτό γιατί αν φτάσει η Χ.Α εκεί ψηλά,εκεί που της πρέπει, αυτοί θα φανούν λίγοι…."
 
Ποιούς εννοεί ο ... ανεξαρτοποιηθής "ποιητής";;;

 

Να θυμηθούμε την δήλωση του Νίκου Μιχαλολιάκου, τρεις μέρες πριν τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015, όπου ανέλαβε την ... ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΦΥΣΣΑ;;;

Τότε, που μυστικά γκάλοπ, φέρονται να εμφανίζουν την Χρυσή Αυγή, σε εκπληκτικά ποσοστά, που ξεπερνούσαν κατά πολύ το 20%;;; το βίντεο εδώ και η ανάρτηση των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ  (εδώ)


Εκείνες τις μέρες των εκλογών του Σεπτεμβρίου του 2015, είχα πάρει ένα mail, προφανέστατα από κάποιον χρυσαυγήτη, που δεν μπορούσε να δεχθεί την εξωπραγματική δήλωση του Μιχαλολιάου και την απέδιδε σε... μαλακία και έλλειψη ικανότητας λόγου...

Έγραφε λοιπόν τότε στο mail  του, ο  χρυσαυγήτης...:


"Απορω και εξισταμαι.
Φαινεται λειπω πολλα χρονια .
Η ΧΑ μεσα σ αυτη την πολιτικη σαπιλα που υπαρχει στον τοπο, επρεπε να εχει στο τελικο αποτελεσμα τουλαχιστον 15%, αν οχι παραπανω...

Δε νομιζω οτι επαιξε ρολο στο εκλογικο αποτελεσμα η μαλακια που ειπε ο κοπανος ο Μιχαλολιακος.


Αυτο που ΠΑΙΖΕΙ ρολο ειναι οτι ηδη το κανανε παντιερα τα κομμουνια (παρα τις ερμηνειες και παρερμηνειες που δοθηκαν εκ των υστερων) και φοβαμαι μηπως τους ξαναβαλουν φυλακη. Οι οβριοι καραδοκουν κι εχουν ομαδες δικηγορων κι απ' τις δυο μεριες του Ατλαντικου, χωρια τους ελληνοφωνους ρουφιανους.


Και αντι να το βουλωσει μετα τις διευκρινισεις, συνεχιζει ο μαλακας να δινει εξηγησεις.
Το κωλοπαιδο ο Σροϊτερ του την ειπε σημερα οτι η αναληψη πολιτικης ευθυνης σε μια δολοφονια εχει και νομικες επιπτωσεις . 

Κι αυτος αντι να τον κοψει και να του πει ...ακου δω φιλε δεν σε βλεπω τοσο ευαισθητο για τις εν ψυχρω δυο δολοφονιες των δικων μας παιδιων στο Ν. Ηρακλειο......αρχισε να σαλιαριζει παλι.
 

Καποιος πρεπει να του μιλησει. Ο ανθρωπος μπορει να εχει διοικητικες και οργανωτικες ικανοτητες αλλα δεν εχει το λεγειν, ουτε ειναι και ευστροφος σε απ' ευθειας συζητηση, ιδιως με τα κωλοπαιδα τους δημοσιογραφους.

Δεν νομιζω να εκανε αυτη τη δηλωση εσκεμμενα.
Και προς Θεου οχι για να χασει ψηφους. Σχετη μαλακια του ηταν.


Εν τω μεταξυ προσεξα μια λεπτομερεια που με κανει να υποπτευομαι, δεν ξερω τι.
 

Ολοι σημερα οι τσοντοκαναλαδες που μιλουσαν ειτε με Κασιδιαρη ειτε με Μιχαλολιακο ειχαν ετοιμη την ΙΔΙΑ απολογιτικη δικαιολογια για το οτι τους ειχαν αποκλεισμενους απ τα τσοντοκαναλα τους.

Δηθεν και καλα οτι δυσανασχετουσαν οι αλλοι καλεσμενοι στις εκπομπες τους και απειλουσαν οτι θα φυγουν αν παρευρισκοντο ΧΑγιτες. Του πισινου τα 9μερα δηλαδη.
 

Παντως εχω να πω οτι αν εχει κανει την παραμικρη συμφωνια κρυφα με τους κλεφτες και προδοτες του Ελληνικου Λαου, ο Μιχαλολιακος, οι μαγκες σχολασανε την επομενη μερα.
Θα δειξει.


Γιατι τα γραφω ολα αυτα; Υποθετω, μιλαω στον εαυτον μου.
"



Όταν ο ένθερμος ψηφοφόρος, θεωρεί τον αρχηγό του κόμματός του ΜΑΛΑΚΑ, στην ουσία, απαξιώνει και το ίδιο το κόμμα, από τη στιγμή που αυτό είναι προσωποπαγές...

Ειλικρινά αναρωτιέμαι, αν οι χρυσαυγίτες, θέλουν να πιαστούν από κάποιο... πατριωτικό  όνειρο...


Αν μάλιστα φορούν και Vacheron Constantin στ' αριστερο, μάλλον  ουτοπικό όνειρο κυνηγούν... 

Γιατί αν ο αρχηγός είναι... "μαλάκας" (όπως τον χαρακτήρισε ο χρυσαυγίτης)... τότε το κόμμα, έχει προδιαγεγραμμένη πτωτική πορεία.

Μήπως όμως, οι υποψίες του περί... "συμφωνίας στα κρυφά με τους κλέφτες και προδότες του Ελληνικού Λαου", έστω και εν αγνοία του, εχουν  βάση;;;; 
Άντε να δούμε πως βγαίνουν οι σκελετοί από τη ντουλάπα...

 


Επανερχόμενη στην δήλωση ανεξαρτοποίησης του βουλευτή Δημήτρη Κουκούτση, προσωπικά, δεν μου κάνει εντύπωση η αναφορα του σε ... όψιμους εθνικιστές παλαιάς κοπής και αγράμματους ξερόλες, που παρείσφρυσαν στο κόμμα... 

Μήπως όλοι αυτοί οι... αγράμματοι ξερόλες,  το έκαναν να φαντάζει φτηνιάρικο, σαν τις 50 αποχρώσεις του ...γκρι, στις αποχρώσεις του οποίου βιούν...;;;;

 "Παρ’ολες όμως τις καλές προθέσεις της  φυλακισμένης τότε ηγεσίας, στο διάβα του χρόνου στο κίνημα παρείσφρυσαν και κάποιοι όψιμοι εθνικιστές,γυρολόγοι της πολιτικής,παλαιάς κοπής κομματάρχες  απομεινάρια του πάλαι ποτέ «κατεστημένου» οι οποίοι συμμαχώντας με κάποιους ετερόκλητους αγράμματους ξερόλες  δημιουργούν εμπόδια στο δυνάμωμα του κινήματος".
 
Δηλαδή, η σάρα, η μάρα και το κακό συναπάντημα...

Δεν είναι η πρώτη φορα, που ο Δημήτρης Κουκούτσης είχε απειλήσει ότι θα αποχωρήσει από την Χρυσή Αυγή. 
Τότε, πείστηκε να παραμείνει... 
Η σχετική εικόνα, με τον Μιχαλολιάκο να του φιλάει το χέρι, εντυπωσιάζει...





 Κι εχθές, ο βουλευτης έκανε το διάβημα της ανεξαρτοποίησης του... μάλλον κατά την λογική του ... "δις εξαμαρτειν ουκ έστι ανδρός σοφού"...

Μούγκα στην στρούγκα, στη Χρυσή Αυγή, για την ανεξαρτοποίηση του βουλευτή τους...
Ούτε λέξη, στη εφημερίδα του κόμματος, που κυκλοφορησε σήμερα...



Κοινώς... "άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε"... ή επί το λαϊκότερον... "έλα μωρέ, και τι έγινε; Κάτι τρέχει στα γύφτικα..."!

Κύριοι, της Χρυσής Αγυής, για τα ... "γύφτικα", δεν ξέρω, αλλά... ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ 170 βουλευτών, ώστε να μην σας νοιάζει κι αν ανεξαρτοποιηθεί ένας...

Πάντως, στην ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής με τους βουλευτές, το όνομα του Δημήτρη Κουκουτση, έχει ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ!





 Κλείνοντας ας θυμηθούμε τι έλεγε ο Δημήτρης Κουκούτσης, για την αποχώρηση των άλλων βουλευτών της Χρυσής Αυγής... των κ.κ. Αλεξόπουλου και Μπούκουρα (το βίντεο εδώ)

 Θεωρείται βέβαιο, πως θα βρεθούν αρκετοί ψηφοφόροι της Χ.Α., να πουν και για κείνον το ίδιο...


Το μέλλον θα δείξει, γιατί ανεξαρτοποιήθηκε ο Δημήρης Κουκούτσης...

Όσο για το παλιό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας του Στέφανου Χίου, μόνον ως χυδαιότητα ενός ΜΜΕ, μπορεί να εκληφθεί και ουδόλως το ασπάζομαι προσωπικά.



 

Η σιωπή όμως της Χρυσής Αυγής στην ανεξαρτοποίηση του Δημήτρη Κουκούτση, κρύβει πολλά... γιατί αυτή η αποχώρηση, μόνον ανώδυνη δεν θα είναι για το προσωποπαγές κόμμα του Μιχαλολιάκου... του πλέον αντιδημοφιλούς πολιτικού αρχηγού...

Κυρίως όμως δείχνει, μια φθίνουσα πορεία με μοναδική πιθανότητα ανατροπής, την καθαίρεση ή την εκούσια απομάκρυνση του Νίκου Μιχαλολιάκου και την ανάθεση της ηγεσίας, στον Ηλία Κασιδιάρη,  ο οποίος έχει μεγάλη αποδοχή από τους χρυσαυγίτες.

Κάτι τέτοιο όμως, φαντάζει αδύνατον, τουλάχιστον προς το παρόν... οπότε...

Τελικά, μήπως το δένδρο της Χρυσής Αυγής, το ροκανίζει ο ίδιος ο αρχηγός της, με την εμμονή του να παραμένει στην ηγεσία του κόμματος;;;; 



 Γράφει η Καλλιόπη Σουφλή




ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

97 σχόλια:

  1. μετρημενοι στα δαχτυλα μπήκαν στο κομμα , αιβατιδης ιωαννης, σαχινιδης, καρακωστασ, χατζησαββας...εξαιρετικοι !!!!kai oi 4. πουλήθηκε ισως?? , me με διαολο συμμαχίες??. θα δειξει στις εκλογες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηλίας Κασιδιάρης!!!! να ηγηθεί του κομματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ....

      Διαγραφή
    2. - 2:19 Μ.Μ., τι εννοείς;
      Τι σημαίνει ''Ο Χρήστος και η Παναγία'' ;;;

      Διαγραφή
    3. Επικαλουμαι τον Χριστο και την Παναγια βασει του Χριστιανισμου για να μην μας εβρει το κακο.
      Εχεις καποιο προβλημα με αυτο;

      Διαγραφή
    4. Καλά και άγια κάνεις που επικαλείσαι την Παναγία και τον Χριστό.
      Εγώ όμως διάβασα κάτι για Χρήστο και Παναγία:
      ''Ο ΧΡΗΣΤΟΣ
      ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ....''
      Έχεις κάποιο πρόβλημα, επειδή διάβασα το σχόλιό σου; Δεν έπρεπε να το διαβάσω;

      Διαγραφή
    5. Κατά την γνώμη μου το όλο ζήτημα έχει ως εξής: Όπως σε όλα τα Κόμματα της Ελλάδος ανεξάρτητα απο δήθεν διαφορετικές Ιδεολογίες/Απόψεις/θέσεις Υπάρχει μια ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ η οποία είναι της Οικογενειοκρατείας...βλέπε τις Γνωστές Οικογένειες που ταλανίζουν την Ελλάδα εδώ και Δεκαετίες Παπανδρέηδες-Μητσοτάκηδες-Καραμανλήδες-Ντόρα με τον Γουρλομάτη αδερφό της;; σωσία του Τέρη Χρυσού..;;-η Ζωΐτσα Κωνσταντοπούλου Κόρη του Γνωστού Μεγαλοδικηγόρου Νίκου Κωνσταντόπουλου και βέβαια το "Τιμημένο ΚΚΕ" με τους Αγώνες τους...και τους Κόκκινους Δικτάτορες Επίτιμους Προέδρους τους Χαρίλαο Φλωράκη-Αλέκα την Προλετάρια και τώρα ένα ακόμα παιδί του youtube=Κομματικού Σωλήνα Κουτσιούμπα.....έτσι ακριβώς και η ΧΑ με τον Μόνιμο Πρόεδρο του Κόμματος επί σειρά ετών ΓΓ και Μετέπειτα Πρόεδρο,Είναι Επίσης Δεδομένο ότι στην Ελλάδα (σίγουρα και σε άλλες Χώρες)το λεγόμενο Πολιτικό Προσωπικό βολευτές-Πολιτικάντηδες μαζί με τα ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ΜΜΕξαπάτησης Ραδιόφωνα-Τηλεοράσεις-Ιστολόγια +Μεγαλοδημοσιογράφους και όχι Μόνο είναι Απόλυτα Ελεγχόμενα απο την Μασωνία ή ακόμα και αν Κάποιος(που δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί όντως να μην είναι) ΔΕΝ είναι Συνειδητά Μασώνος έχει έναν Κύκλο Ανθρώπων γύρω του π.χ Σύμβουλοι-Διευθυντές Ειδήσεων κτλ. εκ των οποίων ΣΙΓΟΥΡΑ κάποιοι είναι ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΑΣΩΝΟΙ οπότε χειραγωγούν τους Υπόλοιπους δίνοντας τις Κατευθυντήριες Γραμμές+Οδηγίες της Μασωνικής Στοάς Ελλάδος ή Λέσχης Bildeberg ή στην Μπεν-Μπερίτ ή όπου ανήκουν τελοςπάντων..Οπότε "Παρασύρουν" τους Υπόλοιπους Οικειοθελώς ή Μη στο οτιδήποτε Υπερπροβάλλουν οι Αγωγοί λυμάτων που λέγονται ΜΜΕκπόρνευσης..Τούρκικα Σήριαλ-Ομοφυλοφιλία σε πολλά σήριαλ καθώς επίσης και σε Εκπομπές Τηλεσκουπίδια Πρωινάδικα/Μεσημεριανάδικα,την Λαθροεισβολή με τις Παραμέτρους τις την Παρουσιάζουν σαν "'Εργο" του Νίκου Φώσκολου με Άιμα-Δάκρυα και Ιδρώτας πολύ Μελόδραμα Παιγμένο άψογα απο τους Ηθοποιούς..εγώ το ονομάζω Συναισθηματική Δικτατορία καθώς μας βγάζουν στο γυαλί γυναίκες με Μωρά στην Αγκαλιά ή Κρατώντας παιδιά στα Χέρια τους με ένα θλιμμένο ύφος κτλ.Πάμε Στα της Πολιτικής τώρα έχουμε τις 2 Πλευρές τον Γνωστό Πολυεπίπεδο Μηδενισμό/Εθνομηδενισμό απο την μια πλευρά και απο την άλλη Πατριδοκαπηλία...οφείλω να πω ότι όντως η ΧΑ λέει κάποια πράγματα που μέχρι και πριν λίγα Χρόνια θα ήταν Αυτονόητα στην ΤΟΝΙΖΩ Πρώην Ελλάδα..ωστόσο στις Μέρες μας η Κατάσταση είναι Γνωστή...άρα η μια πλευρά έχει Κάμποσους Ελληνόφωνους Γραικύλους-Κομματικά λοβοτομημένους Μισέλληνες οι οποίοι διώκουν ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ=ΓΛΩΣΣΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΙΣΤΟΡΙΑ ενώ στον Αντίποδα τουλάχιστον θεωρητικά τα Υπερασπίζονται οι "Κακοί Ακροδεξιοί"..είναι δεδομένο ότι την ΧΑ την Ακολουθούν Άνθρωποι οι οποίοι ΑΔΟΛΑ-ΑΓΝΑ πιστεύουν σε ένα Όραμα καλώς ή κακώς για μια Ελλάδα Ελληνική κάτι που είναι το Ζητούμενο Σαφώς αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ γιατί Πολύ απλά έχει Πολλές Αγκυλώσεις Ενδογενείς ή Όχι +το γεγονός τα Ηγετικά Στελέχη της ελέγχονται-Κατευθύνονται απο την Μασωνία ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Συνειδητοί ή Όχι Μασώνοι...Όντως ο Κασιδιάρης λόγω Ηλικίας-Δυναμικού λόγου-Προσωπικότητας-Τσαγανού θα ήταν ο Μοναδικός που θα Μπορούσε να κάνει κάτι Ουσιαστικό ειδάλλως μια απο τα ίδια.Είναι Δεδομένο ότι Πολύς Κόσμος μπορεί να Συμφωνεί με κάποια αν Όχι Όλα απο αυτά που λένε ΑΛΛΑ ΔΕΝ τους Εμπιστεύεται...γιατί αλλιώς θα είχε ένα ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΨΗΦΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ..

      Διαγραφή
    6. Απο την άλλη ένας ακόμα Πολιτικός Φορές στην λεγόμενη "Πατριωτική Παράταξη" αν υπάρχει κάτι τέτοιο,και το λέω υπό την έννοια ότι Αρκετοί που υποδύονταν τους "Πατριώτες" εδώ και 15 Χρόνια Περίπου είναι ίσοι για να μην Πω Χειρότεροι απο τους Εθνομηδενιστές...καθώς με την Στάση&Συμπεριφορά τους Συναινέσανε στην Πολυεπίπεδη Παρακμή που βιώνουμε...Περίπτωση Καρατζαφέρη=ΛΑΟΣ=Βορίδη-Άδωνι-Βελόπουλος=Κάνει Περιοδείες σε όλη την Ελλάδα και μας λέει πως θα μας σώσει..,ο Γιός του Κων/νου Πλεύρη δεν συζητώ για Μπαλτάκους ή για τον Φαήλο Κρανιδιώτη=Σφουγκοκωλάριο του Τρελαντώνη Σαμαρά αν και Συμφωνώ σε αρκετά απο αυτά που λέει θεωρητικά τουλάχιστον,ωστόσο δεν ξέρω αν είναι Μασώνος και ο νοών νοείτω..ο Μοναδικός που παραμένει Σταθερός στις θέσεις/Αρχές του είναι ο Κων/νός Πλεύρης ο οποίος λέει αρκετές αλήθειες αλλά έχει φοβερές Παθογένειες-Αγκυλώσεις σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι Μεγάλης Ηλικίας άρα δεν γίνεται να Βασιστεί η Ελλάδα σε αυτόν,οπότε Εν κατακλείδι ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να Δημιουργηθεί κάτι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ(ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ-ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ τύπου Αριστερά-Δεξιά καθώς ΔΕΝ υπάρχουν ΠΛΕΟΝ εδώ και πολλά Χρόνια..)ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ απο τους Κύκλους της Μασωνίας...και το Κυριότερο να νιώθουν ΕΛΛΗΝΕΣ στην Ψυχή όσοι Εμπλακούν με κάτι τέτοιο

      Διαγραφή
    7. Δύο είναι οι αντίπαλοι.
      Από την μια μεριά ο π α τ ρ ι ω τ ι σ μ ό ς
      και από την άλλη η π α γ κ ο σ μ ι ο π ο ί η σ η.

      Διαγραφή
    8. Το διεθνές οικονομικό κατεστημένο (=Παγκοσμιοποίηση) θέλει
      * ανοιχτά σύνορα,
      * πολυπολιτισμικές κοινωνίες,
      * μοντέρνες οικογένειες (π.χ. άνδρας+άνδρας).

      Τα αριστερά κόμματα (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ) και το δεξιό κόμμα (ΝΔ)
      θέλουν κάτι διαφορετικό ; ; ;
      Ο δισεκατομμυριούχος Σόρος θέλει κάτι διαφορετικό ; ; ;

      Πότε θα ξυπνήσουμε ; ; ;

      Διαγραφή
    9. Σοβαρα τωρα...εχεις την εντυπωση οτι εσυ εχεις ξυπνησει και ολοι οι υπολοιποι κοιμουνται;

      Διαγραφή
  3. Προφανώς κάποιος σχολιαστής, έστειλε φωτογραφικό υλικό...
    Λυπάμαι, αλλά στο σχόλιό σας, ήρθε ως τέσσερα τετραγωνάκια.. χωρίς εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΟΝΟΜΑΖΩΜΑΙ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΒΓΗΚΑ ΠΡΩΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ ΣΤΟΝ Ν ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ)ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4 ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΙΤΗΘΗΚΑ! ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΟΥΚΟΥΤΣΗ, ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟΥ 15 (ΣΤΟ ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ) ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΝΟΙΩΘΕ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ (ΓΙΔΙΑ ΚΑΡΟΥΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟΙ κατ εμε)

      Διαγραφή
    2. Επίτρεψέ μου να σε ρωτήσω, κύρε 9.56 π.μ., το εξής:
      Όσο καιρό ήσουν με τους χρυσαυγίτες (λες ότι ήσουν και εκλεγμένος με την Ελληνική Αυγή) θεωρούσες και τον εαυτό σου ''γίδι καρούμπαλο'' ή ''μπράβο'' ή εσύ αποτελούσες την εξαίρεση;
      Παρακαλώ διευκρίνισέ το. Περιμένω εναγωνίως την διευκρίνιση.

      Διαγραφή
  4. Αγαπητή κυρία Πόπη,

    σάς διαφεύγει κάτι βασικό: Όλη η ηγεσία της Χρυσής Αυγής κατάγεται από την Μέσα Μάνη και ιδίως απο την Λάγια, το χωριό της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Όλοι οι κάτοικοι της Μέσα Μάνης είναι Εβραίοι, όπως γράφει στο περίφημο βιβλίο του «Μάνη» ο κορυφαίος Βρετανός συγγραφέας και επί Κατοχής αντιστασιακός Πάτρικ Λή Φέρμορ https://bookpress.gr/fakeloi/p.l.-fermor/leigh-fermor-patrick-mixelakou
    Συνεπώς, κυρία Πόπη, μήν περιμένετε τίποτα από τον ξεπουλημένο Εβραίο Μιχαλόλια. ΕΠίτηδες τον έχουνε βάλει οι Εβραίοι σε αυτό το πόστο, για να μήν μπορεί να φτιαχτεί πατριωτικό κίνημα στο Ρωμέικο. Δείτε και το αφιέρωμα των «Εβραϊκών Χρονικών» (το επίσημο περιοδικό του ΚΙΣ) τον Φλεβάρη του 2010 για τους Εβραίους της Μέσα Μάνης, που κατέφυγαν στον Ταΰγετο, όταν εξεχριστιάνισε την Μάνη ο Νίκων ο Μετανοείτε http://www.kis.gr/files/225%20XRONIKA%20teliko.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Όντως μου διέφευγε... και σας ευχαριστώ που μου το στείλατε...

      Η αλήθεια είναι πως τώρα εξηγούνται πολλά... και με τον Πάτρικ...Λη Φέρμορ και με την τόσο μεγάλη στήριξη κάποιων πορωμένων χρυσαυγιτών...

      Ώστε... ΕΒΡΑΙΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!
      Αόρατοι... ΕΒΡΑΙΟΙ...
      Βρε πως θολώνουν τα νερά... εβραίοι σαγιάν, δηλαδή...
      Έτσι εξηγείται και το μίσος στον Αρχαγγελο... και πολλά πολλά άλλα..

      ΑΛΛΑ, ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ!
      ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΣΚΕΠΑΖΟΝΤΑΙ!

      Διαγραφή
    2. Η κίνηση Κουκούτση έγινε προφανώς σε συνεννόηση με τον δελφίνο Κασιδιάρη... Η Λάγια πάντως που αναφέρει ο ανωτέρω σχολιαστής είναι το χωριό του Κασιδιάρη και όχι όλης της ηγεσίας... Υπενθυμίζω επίσης, ότι ο Κασιδιάρης ήταν αυτός που επέλεξε να τοποθετήσει στον συνδιασμό του τον γνωστό Εβραιομασόνο Χρίστο Γούδη, ο οποίος συμπτωματικά είναι κι αυτός Μανιάτης!

      Διαγραφή
  5. Προς Ανώνυμο 6 ΜΑΡΤΊΟΥ 2017 - 1:04 Π.Μ.
    Δηλαδή εγώ που κατάγομαι από εκεί είμαι Εβραίος;;;
    Έλα, Χριστέ και Παναγιά μου !!! Τι άλλο θα ακούσουμε !!!
    Τώρα πλέον δεν αμφιβάλλω καθόλου γιατί η χώρα μας βρίσκεται σ' αυτό το χάλι.
    Αυτοί είμαστε, αυτή η μοίρα μας ταιριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας με έχουν πείσει ότι,
    αν δεν υπήρχε το κόμμα της Χρυσής Αυγής,
    η Ελλάδα θα ζούσε ανεπανάληπτες στιγμές δόξας
    και η ευτυχία θα έτρεχε σαν ποτάμι από τα μπατζάκια των πολιτών της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παράπονά σας λοιπόν, στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.
      Τα ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ, είχαν ανέκαθεν προσωπική άποψη κι την κατέθεταν...επώνυμα.

      Διαγραφή
    2. Και στα άλλα ΜΜΕ επώνυμα κατέθεταν την προσωπική τους άποψη οι γράφοντες ή οι ομιλούντες. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.

      Διαγραφή
    3. Παίζετε με τις λέξεις, ή νομίζετε πως θα παίξετε με την νοημοσύνη μου;
      Γνωρίζετε πολλά επώνυμα blogs, που οι διαχειριστές τους βγάζουν το πρόσωπό τους στη δημοσιότητα, γιατί δεν φοβούνται να πουν την άποψή τους και να την υπογράψουν με το όνομά τους;

      Διαγραφή
    4. Προφανως ο ανωνυμος χρυσαυγιτης αναφερεται στα Μ.Μ.Ε εφοπλιστων τραπεζιτων που μας εχουν γαζωσει τα αυτια για μια "πιο σοβαρη χ.α"....
      Δικαιως λοιπον Κυρια Σουφλη του λετε: τα παραπονα τους εκει που ξερουν.

      Διαγραφή
    5. Προς 10:54 Π.Μ.,
      Δηλαδή συμφωνείς απόλυτα με τον ανώνυμο που έλεγε ότι
      ''Και στα άλλα ΜΜΕ επώνυμα κατέθεταν την προσωπική τους άποψη οι γράφοντες ή οι ομιλούντες''.

      Διαγραφή
    6. Πάντως, για να λέμε την αλήθεια, υπάρχουν ουκ ολίγοι που μέσα από τα blogs ή τα sites τους, ''βγάζουν το πρόσωπό τους στη δημοσιότητα, γιατί δεν φοβούνται να πουν την άποψή τους και να την υπογράψουν με το όνομά τους''.
      Ενδεικτικά αναφέρω μερικά ονόματα: Χίος, Τριανταφυλλόπουλος, Αποστόλου,
      Λ. Πανούσης.

      Διαγραφή
    7. Απο ανωνυμους χρυσαυγιτες σαν και εσενα δυσμοιρε 2:15 δεν περιμενα και κατι αλλο να σου πω την αληθεια.
      Παρολα αυτα....σου συμπαρισταμαι.

      Διαγραφή
    8. 8 ΜΑΡΤΊΟΥ 2017 - 2:15 Π.Μ.
      Δηλαδή τι είπε ο 2:15 Μ.Μ. και σε στενοχώρησε;
      Αυτά που διαβάζεις τα καταλαβαίνεις;
      Ποιο δημοτικό τελείωσες;

      Διαγραφή
    9. ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    10. Μαλλον δικο σου καυμο κουβαλας καυμενε μου 10:09....
      Που την ειδες την στεναχωρια;;;;
      Εγω απλα δηλωσα την συμπαρασταση μου.
      Αυτα που διαβαζεις τα καταλαβαινεις;;;;
      Γιατι απ'οτι φαινεται ουτε το δημοτικο εχεις τελειωσει...

      Διαγραφή
    11. Πρώτη φορά μου συμβαίνει τέτοια περίπτωση. Εσύ θέλεις να σου εξηγώ κιόλας γιατί δεν νογάς.
      1) Μιλάς για ανώνυμο χρυσαυγίτη, χωρίς να προκύπτει αυτό από πουθενά.
      2) Σε στενοχώρησε το γεγονός ότι είπα την αλήθεια. Η αλήθεια που δεν αρέσει πονάει. Ιδού η αλήθεια, που κατεγράφη στο σχόλιό μου:
      ''Και στα άλλα ΜΜΕ επώνυμα κατέθεταν την προσωπική τους άποψη οι γράφοντες ή οι ομιλούντες. Αν κάνω λάθος διορθώστε με''.
      3) Για ''σοβαρή Χρυσή Αυγή'' μίλησε ένας επώνυμος δημοσιογράφος σε πανελλαδικό κανάλι, όπως παραδέχεσαι κι εσύ. Δηλαδή μίλησε επωνύμως.
      Άρα συμφωνείς με το σχόλιό μου:
      ''Και στα άλλα ΜΜΕ επώνυμα κατέθεταν την προσωπική τους άποψη οι γράφοντες ή οι ομιλούντες''.
      4) Από αυτόν που χαρακτηρίζεις ως ανώνυμο χρυσαυγίτη λές ''δεν περιμενα και κατι αλλο να σου πω την αληθεια''. Δηλαδή αντί για αλήθειες περίμενες να λέει αρλούμπες; Δηλαδή έπρεπε να πει ότι ''κανείς άλλος δεν καταθέτει επώνυμα την άποψή του'';
      5) Το ''συμπαρίσταμαι'' είναι ολοφάνερα ειρωνικό:
      ''Παρολα αυτα....σου συμπαρισταμαι''.

      Σου εξήγησα, λοιπόν, αυτά που διάβασες, αλλά δεν τα κατάλαβες.

      Ευτυχώς δεν τελείωσα το ίδιο Δημοτικό με εσένα.
      (Τουλάχιστον στο δικό μου Δημοτικό μου έμαθαν να τονίζω τις λέξεις).

      Διαγραφή
    12. Εσυ μαλλον τελειωσες το δημοτικο του μιχαλολιακου και της ουρανιας.
      Δεν θα ασχοληθω αλλο με την περιπτωση σου...ειναι ανιατη και χωρις επιστροφη.

      Διαγραφή
    13. ΤΡΑΒΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΑΛΛΟ 7:19
      ΑΙΝΤΕ ΒΛΗΜΑ....

      Διαγραφή
    14. Καλά κάνετε και γράφετε αυτά τα σχόλια εσείς 9:15 Π.Μ. και 10:42 Π.Μ.
      Δεν σας κατακρίνω, γιατί γνωρίζω ότι δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την δυνατότητα να γράφουν με επιχειρήματα.
      Το να αντιδρά κανείς με ύβρεις είναι το πιο συνηθισμένο φαινόμενο σ' εκείνον που στερείται επιχειρημάτων.
      Υγιαίνετε.

      Διαγραφή
    15. ΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ....Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.
      ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ;

      Διαγραφή
    16. Δυστυχως ανθρωποι σαν και τον 4:12 συνηθιζουν να ψευδονται και να φαντασιωνονται διαφορα πραγματα τα οποια στην πραγματικοτητα δεν ισχυουν...πραγματικα εγω δεν εχω δει κανενα επιχειρημα απο την πλευρα του.
      Μονο με ιατρικη παρακολουθηση λυνεται αυτο.
      Τι αλλο μπορουμε να ευχηθουμε λοιπον εκτος απο περαστικα στον δυσμοιρο.

      Διαγραφή
  7. Ρε παιδιά, γιατί δεν βγάζετε άχνα για το σημερινό (Δευτέρα 6 Μάρτη 2017) πρωτοσέλιδο του «Μακελειού» με αποκλειστικές δηλώσεις του Κουκούτση στον Χίο; «Ο ΕΝΑΣ ΠΗΔΑΕΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ μέσα στην Χρυσή Αυγή», λέει ο γίγαντας ο Κουκούτσης!.. Αυτό δεν σάς προβληματίζει; Ένας τόσο σοβαρός άνθρωπος και επιστήμων ιατρός όπως ο Κ. να κάνει τέτοια δήλωση στον φιλοχρυσαυγίτη τον Χίο;
    http://www.naftemporiki.gr/frontpages/latest/imerisies-politikes/makeleio/full

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο τίτλος μπορεί να είναι εντελώς αυθαίρετος.
      Μπορείς να μας πεις τι λέει στην συνέντευξη ο βουλευτής;;;

      Διαγραφή
    2. Αμφιβάλλω αν λέει τέτοια ο βουλευτής. Ο βουλευτής έχει γυναίκα;;;

      Διαγραφή
    3. Προς τον 6 ΜΑΡΤΊΟΥ 2017 - 1:40 Μ.Μ.
      Αγαπητέ μου φίλε, ουδόλως προβληματιζόμαστε από τα σημερινά δημοσιεύματα του Χίου, όπως επίσης και από τις πάσης φύσεως αρλούμπες που διαρκώς πετάει προκειμένου να πουλήσει την εφημεριδούλα του και να κεφαλαιοποιήσει τα κλίκ μας στο blog του, προς άγραν διαφημίσεων. Ουαί και αλλοίμονο εάν προβληματιζόμαστε με τις μαλακίες του, διότι τότε θα γινόμαστε εξ ίσου μαλάκες με αυτόν.

      Διαγραφή
  8. o xios einai,, στα μαχαιριa, ME X,A...κολλητιλίκια εχει με βελοπουλο ,!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kai μυλωνακη....ως αναφορα το πρωτοσελιδο,
    11ειναι εμετικο, για να χτυπήσει τον μιχαλολιακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Χρυσή Αυγή είναι σήμερα το μόνο κόμμα ή καλύτερα ο μόνος πολιτικός οργανισμός που εκφέρει εθνικό λόγο και αναλίσκεται σε πατριωτική δράση.
    Σήμερα δύο παρατάξεις υπάρχουν στην Ελλάδα:
    Οι εθνικισταί της Χρυσής Αυγής και το φαύλο και ξενόδουλο πολιτικό κατεστημένο που προσπαθεί να διασωθεί οχυρωμένο όπισθεν του ψευδεπιγράφου κατασκευάσματος του «δημοκρατικού ή συνταγματικού τόξου».

    Τα περί Εβραίων στην Μέσα Μάνη φαιδρότητες άνάξιες σχολιασμού. Ο Λη Φέρμορ ήταν Άγγλος κατάσκοπος, ο οποίος, όπως καιο Κρις Γκουντχαους, είχαν από μικροί εκπαιδευτεί για να δράσουν στην Ελλάδα γι αυτό διδάχθηκαν την ελληνική γλώσσα.
    Ο Φέρμορ μετά τον πόλεμο εγκαταστάθηκε στην Μάνη για να ασκεί κατασκοπία.
    Σε βιβλίο του αφίνει να διαφανούν τα γνωστά περί δήθεν σλαυϊκής καταγωγής των Μανιατών.
    Κάτι όχι συνομωσιολογικό αλλά πραγματικό:Το ίδρυμα Νιάρχου θα χρηματοδοτίσει την ανακατασκευή της οικίας Φέρμορ! Αυτό το ίδρυμα έχει χρηματοδοτίσει καναδικό πανεπιστήμιο για την κατασκευή σε ηλεκτρονική έκδοση της ιστορίας των ισραηλιτικών κοινοτήτων Χανίων και Ιωαννίνων, επίσης η διοίκηση του ανεκοίνωσε την συγχρημοτοδότηση μαζί με την Γερμανία της κατασκευής μνημείου ολοκαυτώματος στην Θεσσαλονίκη!

    Το να ανακαλύπτουμε Εβραίους εκεί που δεν υπάρχουν δεν οφελεί τον αντισιωνιστικό αγώνα.
    Γνώριζετε ότι η βουλευτίς Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου είναι από μητέρα Εβραία;
    Επίσης ποιος γνωρίζει ότι η ισραηλιτική κοινότητα Ιωαννίνων των σαράντα ατόμων διαθέτει 5 καθηγητές στο εκεί πανεπιστήμιο;
    Τα ονόματα τους:Μωυσής Ελισάφ, ιατρικής όπως και ο Τζων Καλέφεσδράς,Σαμουήλ Κοέν, Φυσικής, Ισαάκ Λαγαρής,Πληροφορικής, Εσθήρ Σολωμών, Μουσειολογίας στην Φιλοσοφική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοβαρή εσωκομματική κρίση ξέσπασε στη Χρυσή Αυγή της Καλαμάτας, καθώς παραιτήθηκαν 4 από τα 5 μέλη του Συμβουλίου της Τοπικής Οργάνωσης. Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες μας, τα μέλη αυτά διαφώνησαν με το ψηφοδέλτιο της ΧΑ στο νομό.
    Αντιδρούν κυρίως στην απόφαση της ηγεσίας της ΧΑ να θέσει επικεφαλής του ψηφοδελτίου στη Μεσσηνία το Δημήτρη Κουκούτση, ενώ στρέφονται και κατά άλλων υποψηφίων, των Γιώργου Γιαννακόπουλου, Δημήτρη Αδαμόπουλου και Γιάννη Ζαφειρόπουλου, αναφέροντας ότι μέχρι πρόσφατα ήταν στελέχη της Ν.Δ.
    Χαρακτηριστική είναι η ανακοίνωση παραίτησης του Αχιλλέα Μαστορίδη, πρώην υπεύθυνου Διοικητικής Μέριμνας στην Τ.Ο. Καλαμάτας. Κάνει λόγο για «επαίσχυντο ψηφοδέλτιο του κόμματος στο νομό» και μεταξύ άλλων αναφέρει:
    «Κουκούτσης Δ.: Παιδί της ΟΝΝΕΔ και του Σαμαρά (γι’ αυτό προφανώς και μετά την 8ωρη απολογία του, η διαδικασία τού φάνηκε ‘άψογη και δεν έχουμε κανένα παράπονο’), ‘οι συντοπίτες μου είναι κότες’, ‘δεν βγαίνω με 6.500 ευρώ/μήνα’, ‘καίει πολλά η Μερσεντές’, δηλώσεις στην Τ.Ο. Νίκαιας 12/2012.
    Οικονομική βοήθεια στην Τ.Ο. Καλαμάτας από τον 6/2012 έως τις 7/9/2015: 340 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι μαλακιες ειναι αυτα ρε περι εβραιων στην μανη.και λετε κιολας α τωρα εξηγουνται ολα.σασ ειχα για σοβαρο μπλογκ.Πολυ χαμηλης παιδειας τα συμπερασματα σας κριμα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβασατε τις παραπομπές που έχει βάλει ο @1.04;
      Προφανώς όχι.
      Δεν είναι τυχαίο που ως λαός πάμε κατά διαόλου... ο αυνανισμός, είναι ... εθνικό σπορ.

      Διαγραφή
    2. Σουφλιτσα , είσαι θεόχαζη .....

      Διαγραφή
    3. Όταν αυτόν τον χαρακτηρισμό, μου τον αποδίδει χρυσαυγίτης, νοιώθω μα την αλήθεια, ευτυχής, που δεν διαθέω την πόρωσή του και το ελάχιστο του μυαλού του.

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση ...... απλοική στα συμπεράσματά σου ,
      όπως απλοική και σε πολλές δηθεν συγκλονιστικές αποκαλύψεις σου .....

      Διαγραφή
  12. Ναι για αυτό οι Εβραίοι λυσσάνε με τους χρυσαυγίτες. χαχαχα καλό! Δεν μας τα λες καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ριχτε παντου ποντικοφαρμακο να ψοφησουν αρουραιοιεβραιοποντικοι ! Μα παντου αυτα τα ποντικια !!!Πο πο μας επνηξαν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. LIAKOS KASSIDIARHS :παπούς,H,προπάππους ,απο κρητη..............MHTERA ,μολαοι λακωνια πατερας,ανατολικη μανη.... επίθετο παππου, kassidiarakhs. και αλλαξε το επιθετο. se kassidiarhs... PARAKALW AKOUSTE MIA SYNENTEYXH TOU LIAKOU!!!!!!!!!!!!!1 SXETIKWS PALIA....me agaph, KORYZH , F. ZWH......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βρε τι μαθαίνει κανείς.
    Και οι Μανιάτες είναι Εβραίοι τελικά και το έπαιζαν Μανιάτες.
    Τελικά όλοι πρέπει να είμαστε Εβραίοι και νομίζουμε πως είμαστε Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα έμαθα ότι είμαι Εβραίος.
      Νόμιζα, προτού διαβάσω το σχόλιο του 1.04, ότι ήμουν Έλληνας.

      Διαγραφή
  16. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΠΛΕΟΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εθνικιστές μετακόμισαν στο φεγγάρι, γιατί δεν μπορούσαν να αντέξουν άλλη εξαθλίωση. Εμείς, οι μη εθνικιστές, αγαπάμε την εξαθλίωση, τους πολιτικούς της μεταπολίτευσης και τα μνημόνια.

      Διαγραφή
    2. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ!

      Διαγραφή
    3. Τα ''ΑΟΥΣΒΙΤΣ'' υπάρχουν στη γη. Αν είσαι βολεμένος, ούτε κατάλαβες ούτε θα καταλάβεις ποτέ ότι το μεγαλύτερο βασανιστήριο είναι η φτώχεια, η ένδεια. Έμεινες ποτέ μία μέρα νηστικός, χωρίς φαϊ ; ; ; ; ;
      Κατάλαβες ποιοι είναι αυτοί που οδηγούν τους λαούς στην εξαθλίωση;

      Διαγραφή
    4. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Η Χ.Α ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ- ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ

      Διαγραφή
    5. 1) Εγώ δεν είπα ποτέ ότι η Χρυσή Αυγή είναι σοβαρό κόμμα. Σοβαρά είναι τα κόμματα που με την πολιτική τους εξαθλίωσαν τους Έλληνες.

      2) Συμφωνώ απολύτως ότι η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της, όπως π.χ. αυτά τα παιδιά που ανήκουν στη Χρυσή Αυγή. Βλέπεις πώς τα πολεμάνε.

      3) Συμφωνώ επίσης ότι οι πολιτικοί-βουλευτές είναι ότι και οι ψηφοφόροι τους. Εσύ με ποιους πολιτικούς-βουλευτές ταυτίζεσαι;

      4) Κι εγώ δεν πιστεύω στην τύχη, αλλά στα καλά μυαλά, που μπορούν να αλλάξουν τον ρουν των πραγμάτων. Βλέπε Πρόεδρος Τραμπ. Γι' αυτό σου εύχομαι καλά μυαλά.

      Διαγραφή
    6. ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΟ ΠΟΥ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΣΕ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ

      Διαγραφή
    7. Προς ''ΣΑΠΙΛΑΣ'',
      αυτά που γράφεις φανερώνουν ακριβώς το ποιόν σου.
      Το ποιόν των πολιτών (ψηφοφόρων) δεν είναι διαφορετικό από τους πολιτικούς-βουλευτές. Εσύ το είπες.
      Η Ελλάδα πάντοτε έτρωγε τα παιδιά της. Εσύ το είπες. Τα έριχνε στον Καιάδα.
      Με υβρίζεις γιατί δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις την ισχύ και την αλήθεια των επιχειρημάτων μου.
      Δεν μπορείς να αντέξεις την αλήθεια. Λυπάμαι που σε στενοχώρησα.

      Διαγραφή
    8. ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΤΑΚΑΡΔΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΜΠΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΓΙΔΟΠΟΥΛΟ

      Διαγραφή
    9. Δυστυχώς, λυπάμαι, γιατί ψηφίζεις κιόλας.
      Κι όπως ο ίδιος είπες ''ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ- ΒΟΛΕΥΤΕΣ''.
      Όσο για τις ύβρεις σου, δεν κολλάνε επάνω μου, γιατί η συνείδησή μου είναι πεντακάθαρη. Ούτε μπορώ να ανταποδώσω τις ύβρεις, διότι η συνείδηση και οι ηθικές μου αρχές δεν το επιτρέπουν.

      Διαγραφή
    10. ΠΡΟΣ ''ΣΑΠΙΛΑ'' ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ
      ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝΟΠΩΣ Ο ΣΑΛΤΙΠΑΓΓΟΣ ΣΤΟ 12:45 ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ....ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ....ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΞΕΠΕΣΜΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ.

      Διαγραφή
  17. σταυραετε μου!!!!!!προσεχε με ποιους θα μεινεις!!!!!!!!!!!!!!!!!! H. με ποιους θα πας............ΠΡΟΣΕΧΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ... ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ , HLIA KASSIDIARH........... P.S. ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΦΛΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ BLOG ΕΧΕΤΕ.................. LA;H NYXTA SAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η άκρα του τάφου σιωπή της Χ.Α. έληξε:
    Παρά τις θριαμβολογίες των συστημικών μέσων, η Χρυσή Αυγή παραμένει τρίτη πολιτική δύναμη του τόπου, αφού η ισχύς των κομμάτων καθορίζεται στην επίσημη εκλογική διαδικασία και ουδεμία σχέση έχει με τις κοινοβουλευτικές αλχημείες.

    Όσον αφορά την ανεξαρτητοποίηση του Βουλευτή Κουκούτση, απλώς έχουμε να πούμε ότι ο καθείς κάνει τις επιλογές του, για τους δικούς του λόγους. Όμως, υπάρχει μία ρητή δέσμευση, που υπογράφει κάθε υποψήφιος βουλευτής του Κινήματος, στην «Δήλωση Αποδοχής Υποχρεώσεων Μελών Κοινοβουλευτικής Ομάδας Λαϊκού Συνδέσμου – Χρυσή Αυγή», στην οποία ορίζεται ότι:

    «Σε περίπτωση αποχώρησης ή διαγραφής μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του Λαϊκού Συνδέσμου, δεσμεύομαι από τον λόγο της τιμής μου πως θα παραιτηθώ από το βουλευτικό αξίωμα και θα επιστρέψω την έδρα στο κόμμα και τους ψηφοφόρους του»

    Από κει και πέρα οποιοδήποτε άλλο σχόλιο περιττεύει, πραγματικά.

    Η Χρυσή Αυγή συνεχίζει ενωμένη τον Αγώνα της για Πατρίδα, Πίστη και Ελευθερία.

    Συναγωνιστές και Συναγωνίστριες,

    Όλοι στις Επάλξεις του Εθνικού Αγώνα. Ψηλά τις Σημαίες για να αποδείξουμε για άλλη μία φορά στο σύστημα της κλεπτοκρατίας ότι η Χρυσή Αυγή είναι σαν το ατσάλι, που όσο το χτυπάς, τόσο πιο σκληρό γίνεται.

    Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή
    Πολιτικό Συμβούλιο

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/chrush-augh-anakoinwsh-athhnai-5h-martiou-2017#ixzz4aaQcEnf6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλσον το σκισε πριν η μετα το ανακοινωθεν;

      Διαγραφή
    2. ''Όλοι στις Επάλξεις του Εθνικού Αγώνα. Ψηλά τις Σημαίες για να αποδείξουμε για άλλη μία φορά στο σύστημα της κλεπτοκρατίας ότι η Χρυσή Αυγή είναι σαν το ατσάλι, που όσο το χτυπάς, τόσο πιο σκληρό γίνεται. ''
      Αυτα ελεγες και οταν ησουν με τον Σαμαρα στους Κενταυρους.....ρε αι παγαινε απο δω χαμω....

      Διαγραφή
  19. Τι να πει κανεις?...

    Ο πολεμος εναντιον της Χρυσης Αυγης συνεχιζεται και παιρνει νεα μορφη οπως φαινεται με υπουλη μεθοδολογια, παραπληροφορηση, συκοφαντιες και λασπολογια κι απο ανθρωπους που αυτοαποκαλουνται 'πατριωτες', 'αδεκαστοι' κλπ

    κ. Σουφλη,

    με ολη την εκτιμηση που σας τρεφω, θα συνιστουσα μεγαλη προσοχη στην τεραστια προσπαθεια που γινεται απο 'λυκους' που παρουσιαζονται σαν 'προβατα', για να χυσουν το δηλητηριο τους και να δημιουργησουν μια ατμοσφαιρα αμφιβολιας στον κοσμο που βλεπει τον Λαικο Συνδεσμο, σαν την μονη πολιτικη δυναμη ικανη να συγκρουσετει με το ανομο κατεστημενο στην Πατριδα μας. Και φυσικα αυτοι στοχοποιουν χωρους οπως ο δικος σας, απλα επειδη γνωριζουν οτι πολλοι συμμετεχοντες βλεπουν με καλο ματι τις προσπαθειες της Χ.Α.

    Οι ανοησιες για Μανιατες και εβραιους ειναι βεβαια αναξιες απαντησεως.

    Απλα καποιος να πει οτι, μικρες εβραικες κοινοτητες υπηρχαν σε πολλα μερη της Ελλαδος ( ο Θεοδωρος Κολοκοτρωνης αναφερει οτι ειχαμε αρκετους στην Τριπολιτσα επι τουρκοκρατιας), αλλα αυτο φυσικα δεν κανει ολους τους πολιτες μιας περιοχης .... περιουσιους!
    Γελοιοτητες!

    Επι τη ευκαιρια να πω οτι, μολις τελειωσα να διαβαζω τα 'Απομνημονευματα του Θ. Κολοκοτρωνη' και, δυστυχως βλεπω οτι, οπως τωρα ετσι και τοτε κι ενω η χωρα μας εμαχετο με νυχια και δοντια να διωξη τον Τουρκο απο τα πατρια εδαφη, οι διχονιες και οι αντιζηλιες δεν σταματουσαν φτανοντας μεχρι και σε πολιτικες δολοφονιες (Καποδιστριας - Μαυρομιχαλαιοι κλπ) η' αθλιες φυλακισεις (Κολοκοτρωνης).

    Η καταρα της φυλης μας για αιωνες.

    Θανος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είστε χρόνια αναγνώστης και σχολιαστής στο blog μου.
      Τα σχόλιά σας, παντα είχαν μια αντικειμενικότητα κι το εκτιμούσα αυτό.
      Αν και σέβομαι την πολιτική σας επιλογή, στο συγκεκριμένο σχόλιο, έχω την αίσθηση πως αφήνετε στο απυρόβλητο την ηγεσία της Χ.Α. και ρίχνετε σε όλους τους αλλους, το ανάθεμα και τις ευθύνες.

      Εάν θέλετε να παραβλέψετε το παρασκήνιο, είναι και πάλι δικαίωμά σας.
      Αν επίσης θέλετε να εκτιμάτε ως εξαίρετα τα πρόσωπα της ηγεσίας και το οικογενειοκρατικό του πραγματος, πάλι δικαιωμά σας.

      Νομίζω πως ήμουν σαφής και στην καινούργια μου ανάρτηση.. σ' ένα διαζύγιο, φταίνε και οι δυο πλευρές... και η οικογένεια Μιχαλολιάκου, δεν είναι και τα καλλίτερα παιδιά, με ένα παρελθόν που βρωμάει ναζισμό και σατανισμό.

      Όσο για την συμβουλή σας, ως προς τους "λύκους", να είστε βέβαιος πως τους έχω υπόψη μου... οφείλω όμως και να λάβω επίσης υπόψη μου, και το κειμενο του ΚΙΣ... και μέχρ εκεί...
      Επιπλέον, τυγχάνει να "γνωρίζω" ποιός είναι ο αποστολέας του σχολιου αυτού... και ουδεμία εμπιστοσύνη του έχω.

      Την προσωπική μου άποψη, την έχω διαμορφώσει για την Χ.Α. μέσα από αποδείξεις, τις οποίες αν τις βγάλω στην δημοσιότητα, θα κινδυνεύσε η ζωή μου.
      Αφήνω λοιπόν τον χρόνο, να φέρει όσα εκείνος φέρει στο φως...

      Σας ευχαριστώ και πάλι, για το κόσμιον του σχολίου σας, αλλά και για τις συμβουλές σας.

      Διαγραφή
    2. Κανετε την σοφοτερη επιλογη κ. Σουφλη αφηνοντας τον χρονο να μας δειξει το ποιος ειναι ποιος σ'αυτην την υποθεση. Και βεβαια πιστευω, οπως φανταζομαι κι εσεις, στο 'ουδεν κρυπτον υπο τον ηλιον'.

      Εγω θα ειμαι και ο πρωτος να παραδεχτω λανθασμενες επιλογες (εκ μερους μου..) αν ολες αυτες οι κατηγοριες αποδειχθουν αληθινες σε ευθετο χρονο.

      Μεχρι τοτε ομως παραμενω απλος παρατηρητης των οσων συντελουνται και προσπαθω να αναλυσω την ηρα απο το σταχυ, και τους σκοπους που ορισμενοι 'ανωνυμοι' εξυπηρετουν.

      Τα γνωστα κεντρα που κινουν τα νηματα εναντιον του Εθνικιστικου χωρου εχουν πολλους και πανουργους τροπους για να απο προσανατολιζουν και να διχαζουν τον κοσμο, σπειροντας ζιζανια και ψευδη οπου και οπως μπορουν.

      Εγω σας ευχαριστω κ.Σουφλη που αναρτησατε το μηνυμα μου.

      Θανος Κ.

      Διαγραφή
    3. Η Ελλάδα χρειάζεται και θέλει ένα Εθνικιστικό κίνημα και αυτή τη
      στιγμή αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους το μόνο εθνικιστικό κίνημα που εμπνέει εμπιστοσύνη είναι η Χρυσή Αυγή.
      Πολλοί προσπάθησαν να γίνουν Χρυσή Αυγή στη θέση της Χρυσής Αυγής τα τελευταία χρόνια αλλά απέτυχαν γιατί ο κόσμος τους ήξερε και δεν τους ακολούθησε.

      Με την αποχώρηση του Κουκούτση (τους λόγους θα τους μάθουμε στις επόμενες εκλογές) πολλοί θα βρουν την ευκαιρία να χτυπήσουν τη Χρυσή Αυγή με τη βοήθεια όλων των συστημικών μέσων ενημέρωσης όπως γίνεται πάντα.

      Ο κόσμος όμως που είναι και ο μεγαλίτερος κριτής θα κρίνει αν πρέπει ή όχι να στηρίξει και πάλι τη Χρυσή Αυγή στις επόμενες εκλογές.
      Όσο για τον Κασιδιάρη πιστεύω ότι γνωρίζει και επειδή είναι παληκάρι σέβεται τον αρχηγό του γιατί ξέρει ότι χάριν αυτού βρίσκεται στη θέση που βρίσκεται.
      Να είστε σίγουροι ότι όταν οι δυό τους διαπιστώσουν ότι ήρθε η κατάλληλη στιγμή (πιστεύω μετά το τέλος της δίκης η οποία αν είναι και αθωωτική τόσο καλίτερα)ο Μιχαλολιάκος θα παραμερίσει και θα δώσει τη θέση του στον Κασιριάδη να οδηγήσει το κόμα ψηλότερα.

      Διαγραφή
    4. Το κατάλαβα. Το κόμμα της Χρυσής Αυγής είναι κακό, η ηγεσία της είναι κακή.
      Θα ψηφίσω τα καλά κόμματα, τις καλές ηγεσίες, που φέρνουν το καλό στην Ελλάδα, τα καλά μνημόνια, την καλή εξάρτηση της χώρας από τα ξένα συμφέροντα, την καλή μας οικονομική εξαθλίωση.

      Διαγραφή
    5. ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟΥ....

      Διαγραφή
    6. Εγώ είμαι αλλού, πράγματι. Ούτε ψήφισα ούτε θα ψηφίσω αυτούς που εξαθλιώνουν τους Έλληνες. Στέκομαι χιλιόμετρα αλάργα.
      Έχεις δίκαιο, είμαι αλλού.

      Διαγραφή
    7. Και βεβαι εχω δικιο.
      Εσυ ψηφισες αυτους που ξεπουλησαν με την ψηφο τους την ιδια την Ελλαδα μας και οχι απλα τους Ελληνες..
      Μακρια και αλαργα αρχιπροδοτη.
      Ουστ...

      Διαγραφή
    8. 9 ΜΑΡΤΊΟΥ 2017 - 9:19 Π.Μ.
      Ακούς ή βλέπεις ανύπαρκτα πράγματα;;
      Μήπως δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις τα κείμενα που αναγιγνώσκεις;;

      Διαγραφή
    9. ''Ακούς ή βλέπεις ανύπαρκτα πράγματα;;
      Μήπως δυσκολεύεσαι να κατανοήσεις τα κείμενα που αναγιγνώσκεις;;''
      Εισαι τεραστιος...τρισμεγιστος...τιτανας.
      Εγω ακουω,βλεπω ανυπαρκτα πραγματα και δυσκολευομαι να κατανοησω τα κειμενα που διαβαζω.
      Εσυ που ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ολα τα παραπανω επανελαβε τι εγραψες και στα δυο σχολια.
      Ελα να σε δω....

      Διαγραφή
    10. Έγραψα αυτά που διαβάζεις και δεν καταλαβαίνεις.

      ''Το κατάλαβα. Το κόμμα της Χρυσής Αυγής είναι κακό, η ηγεσία της είναι κακή.
      Θα ψηφίσω τα καλά κόμματα, τις καλές ηγεσίες, που φέρνουν το καλό στην Ελλάδα, τα καλά μνημόνια, την καλή εξάρτηση της χώρας από τα ξένα συμφέροντα, την καλή μας οικονομική εξαθλίωση''.

      Το κείμενο εμπεριέχει πλέρια δόση ειρωνείας. Αλλά έχεις τη στοιχειώδη λογική για να το καταλάβεις; Ναι ή όχι;

      Διαγραφή
    11. ...και για συνεχισε με τα δικα σου σχολια και την απαντηση που πηρες...

      Διαγραφή
    12. ΜΑΤΑΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙΣ.
      ΑΠΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
      ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

      Διαγραφή
  20. ΚΟΤΖΑΜΑΝΗ ,ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ

    ΚΟΙΤΑ ΚΑΤΙ ΜΑΣΕΣ ΟΙ ΨΥΧΟΠΟΜΙΑΡΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΜΥΤΙΛΗΜΗ

    ΠΟΠΗ ΔΕΣ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

    http://www2.makeleio.gr/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%BC%CE%BA%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B7-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1/

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κάποιοι συγκεκαλυμμένα μας προτείνουν να ψηφίσουμε
    όχι τους ''δήθεν'' πατριώτες τις Χρυσής Αυγής,
    αλλά τους γνήσιους πατριώτες όλων των άλλων κομμάτων του ''συνταγματικού τόξου''
    (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ κ.λ.π.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ''ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΞΟ'' ΕΙΣΤΕ ΗΔΗ ΜΑΖΙ....ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΤΑ ΣΦΙΧΤΑΓΚΑΛΙΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΣΑΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ;
      ΟΠΟΤΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΔΕΛΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ.

      Διαγραφή
    2. 11:27 Π.Μ.
      Εάν μου δείξεις σφιχταγκαλιάσματα, θα σου βγάλω το καπέλο.
      Μερικοί έχουν μάτια, αλλά δεν βλέπουν.
      Μερικοί ακούνε, αλλά δεν καταλαβαίνουν.

      Διαγραφή
    3. Ελα τωρα...
      Και ακουνε και βλεπουν...αν θελουν.

      Διαγραφή
    4. ΠΡΟΣ 3:51
      ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΚΑΣΣΕΤΑ ΚΑΙ ΛΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.
      ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΣΗΜΟ ΣΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ;;;;;

      Διαγραφή
    5. Ο σχολιαστής σε προκαλεί να αποδείξεις τα σφιχταγκαλιάσματα, εσύ όμως 4.28 κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.
      Σε έχει κολλήσει στον τοίχο, συγγνώμην στον φάκελο, όπως κολλάνε τα ένσημα.

      Διαγραφή
    6. ΜΕ ΚΟΛΛΗΣΕ;
      ΜΠΡΑΒΟ....Α ΚΑΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ....ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΣΑΡΚΑ ΚΑΝΑΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΠΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΓΛΑΚΙΤΣΑ.

      Διαγραφή
    7. 8:44 Προφανως αναφερονται στην επισκεψη απο κοινου Συριζαιων,Καμμενου και βουλευτων της χ.α σε νησι οτυ Αιγαιου.
      Εχετε αποδειξεις οτι δεν εγιναν ετσι τα πραγματα;;;;
      Και αν ναι γιατι δεν μας τις δειχνετε;;;;

      Διαγραφή
    8. ΑΠΟ 10:54
      ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ.

      Διαγραφή
  22. Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017
    ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - ΕΣΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΜΟΓΓΟΛΙΑΣ ΣΤΟ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ ~ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΑΡ ~ ULAN BATOR ~ ULAANBAATAR ~ УЛААНБААТАР

    http://anti-kentauron.blogspot.gr/2017/03/ulan-bator-ulaanbaatar.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ"

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00047 ] - [ 2011.01.24 15:00 ]

    ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ «ΟΜΑΔΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ» ~ «Ο.Ε.Α.» ΚΑΙ ΤΩΝ «ΕΨΙΛΟΝ» ~ «Ε» ΣΕ ΓΛΥΠΤΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΜΟΓΓΟΛΙΑΣ ΣΤΟ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ ~ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΑΡ ~ ULAN BATOR ~ ULAANBAATAR ~ УЛААНБААТАР - ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ «ΟΜΑΔΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ» ~ «Ο.Ε.Α.» ΚΑΙ ΤΩΝ «ΕΨΙΛΟΝ» ~ «Ε» ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΗΡΥΞΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ

    http://anakoinwths.pa-sy-a.gr/2011/01/24/15-00/pa-sy-a_anakoinwths_2011-01-24_15-00.htm#plohgos_03

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017
    ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΩΝ ΕΨΙΛΟΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ - GOLDEN DAWN AUSTRALIA / ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ - OFFICIAL ANNOUNCEMENT: HELLENIC NATIONALISTS OF AUSTRALIA

    http://anti-kentauron.blogspot.gr/2017/03/golden-dawn-australia-official.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η Παγκοσμιοποίηση και τα τσιράκια της απεχθάνονται τους πατριώτες.
    Δείτε π.χ. τι τραβάει ο Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ουσα τσακωνονται οι πρωην με τους νυν για τη καρεκλα

      Διαγραφή
  26. Η άλλη όψη της προπαγάνδας
    Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ8 Μαρτίου 2017
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ

    ΑΣ ΤΟΝ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ

    Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΓΗΓΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ

    ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    ΛΟΓΩ ΔΟΥΒΛΙΝΟ Ι ΚΑΙ ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ

    ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΕΡΓΑ .........

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΟΚΑΠΗΛΟΙ ,

    ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΙ , ΟΙ ΤΗΣ ΝΤΠ .............

    ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ !

    .
    ΑΠΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΟΟΟΟΛΟ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ !

    ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΓΩΓΗ,

    ΚΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΕΣ


    ΑΓΩΓΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


    ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ

    ΟΟΟΟΟΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ............



    Η ώρα των Βετεράνων-Συνέντευξη Κοντογιώργης Γ. 2/2

    https://www.youtube.com/watch?v=C6ySfjvjH7Q

    Ανέβηκε στις 23 Σεπ 2011

    Την 9η Ιουλίου 2011 πραγματοποιήθηκε στο Blue Sky Tv συνέντευξη

    του καθηγητή Γιώργου Κοντογιώργη στην εκπομπή

    Η Ώρα των Βετεράνων του κ. Νικολάου Φ. Αργυροπούλου.


    Η ώρα των Βετεράνων-Συνέντευξη Κοντογιώργης Γ. 1/2

    https://www.youtube.com/watch?v=vxzV1FoNTa8

    Ανέβηκε στις 23 Σεπ 2011

    Την 9η Ιουλίου 2011 πραγματοποιήθηκε στο Blue Sky Tv συνέντευξη

    του καθηγητή Γιώργου Κοντογιώργη στην εκπομπή

    Η Ώρα των Βετεράνων του κ. Νικολάου Φ. Αργυροπούλου.

    ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΜΑΖΙΚΩΝ ΑΓΩΓΩΝ

    ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

    Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ

    ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΑ

    ΥΣ.

    ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

    ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ....


    ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ

    ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΩ ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ.......

    ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.....................

    .

    ΥΣ.

    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΡΓΑ ΤΕΡΜΑ Η ΠΑΘΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ..............

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ

    ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΕΣ

    ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΡΙΕΣ

    ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΡΙΕΣ

    ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ

    ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ

    ΓΙΑ

    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
    Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΙΑΓΙΑ8 Μαρτίου 2017 - 1:20 μ.μ.
    Η ΣΛΟΒΕΝΙΑ ΠΗΓΕ ΤΗΝ ΕΕ ΣΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΠΕΡΥΣΙ

    ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ !

    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

    ΜΑΖΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΩ ΔΟΥΒΛΙΝΟ Ι ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ

    ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ

    ΟΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ......

    ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΟΟΟΟΟΟΛΑ ΟΣΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ

    ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΝ ΔΗΘΕΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΣΒΑΛΟΥΝ

    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΤΕΧΝΑ ΛΟΓΩ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ,

    ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ !

    ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΗ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΡΠΑΓΑ .........

    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ

    https://panusis.blogspot.gr/2017/03/blog-post_7.html?showComment=1489006894744

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ



    ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΥΠΟΥΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ
    ΟΣΟ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΛΗΛΙΖΕΤΑΙ
    ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΣΩΤΗΡΕΣ
    ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΣΑΣ
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΣΑΣ
    ΞΥΠΝΑΤΕ
    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ
    ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ
    ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΥΔΕΙΣ ΘΑ ΝΟΙΑΣΤΕΙ
    ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝ

    ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ

    ΣΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ

    ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ


    ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ


    ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΣΩΤΗΡΕΣ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ


    ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΝΗΚΟΥΣΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥΣ


    ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ


    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΥΠΑΛΛΟΙΛΙΣΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ


    ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΕΟΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΟΟΟΟΟΛΑ


    ΣΤΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΟΥΣ Η ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ


    Η ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ


    ΣΚΕΦΤΗΤΕ

    ΞΥΠΝΑΤΕ

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ

    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

    ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ

    ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ

    ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ

    ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ

    ΒΙΝΤΕΟ:
    https://www.youtube.com/watch?v=L4IqH1vhICc
    Τράπεζα της Ελλαδας : 1927 - 2050

    Δημοσιεύτηκε στις 30 Μαρ 2013
    www.numismaticreform.blogspot.gr

    Στις 18-12-2012 ψηφίστηκε από το Ελληνικό Κοινοβούλιο η ανανέωση της άδειας λειτουργίας της Τράπεζας της Ελλάδας. Τα ερωτημάτα είναι πολλά και οι απαντήσεις ίσως και να χάνονται πίσω στην ιστορία των δανείων και της ίδρυσης του νεοελληνικού κράτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ