Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

Το big plan – Πως τελειώνει το «…exit» - Ευρώπη 3 ταχυτήτων με την Ελλάδα στην τελευταία κατηγορία, παρίας, χωρίς προνόμια


 Η Ελλάδα θα είναι μια ταχύτητα μόνη της, θα αποτελεί τον παρία της ευρωζώνης, θα έχει ευρώ αλλά δεν θα έχει πρόσβαση στα προνόμια.
Π.χ. οριστικά δεν θα μπορεί να πάρει ποσοτική χαλάρωση, θα λαμβάνει μικρότερα ευρωπαϊκά κονδύλια.
Θα έχει λιγότερες υποχρεώσεις αλλά θα λαμβάνει και πολύ λιγότερα ανταλλάγματα.






Θα το ανεχθούμε αυτό, ωρέ ΕΛΛΗΝΕΣ;
Εμείς που ήμασταν κάποτε το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΦΩΣ, να μας εξευτελίζουν ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΑΪΜΟΥΔΕΣ;

Απευθύνομαι στους ΕΛΛΗΝΕΣ, και σε καμία περίπτωση στα κομματικά ραγιαδάκια.

ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ!

ΕΞΕΓΕΡΣΗ - ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΠΟΥΣΤΗΔΩΝ - ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ - ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΕΟΣ - ΕΞΩ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟΥ - ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΡΙΣΤΩΝ - ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟ 1991 ΚΑΙ ΜΕΤΑ - ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ - ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 1974, ΣΤΟΥΣ  ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΣΟΝΟΥ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ... ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΤΟΕΣ.


Καλλιόπη Σουφλή
 




Η Ευρώπη των 3 ταχυτήτων φαίνεται ότι είναι το επόμενο επεισόδιο με την Ελλάδα να στιγματίζεται ως ο παρίας της ευρωζώνης. 
 
Η Ευρώπη εξελίσσεται όχι προς την ολοκλήρωση αλλά προς την δημιουργία πολλών ταχυτήτων και δυστυχώς για την Ελλάδα… θα ενταχθεί στην τελευταία κατηγορία, θα είναι ο παρίας της Ευρώπης.
 
Ευρωβουλευτής που μίλησε στο bankingnews αναλύει ένα σχέδιο το οποίο φαίνεται ότι βρίσκεται σε εξέλιξη στην Ευρώπη.
«Στην Ευρώπη έχουν συνειδητοποιήσει ότι τα πάσης φύσεως ....ΕΧΙΤ έχουν προκαλέσει σοβαρή ζημία και προφανώς πλήξει την ιδέα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης.
 


Ήδη στις ελίτ και στους γραφειοκρατικούς μηχανισμούς των Βρυξελλών έχει εγκαταλειφθεί το σχέδιο της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και στο προσκήνιο βρίσκεται το big plan το μεγάλο σχέδιο το οποίο θα δώσει ένα οριστικό τέλος στα κάθε είδους exit.


Την αρχή έκανε η Ελλάδα με το Grexit και ακολούθησε πλήθος χωρών όπως Italexit, Nexit, Frexit κ.α.


Πως θα μπει ένα τέλος στην εσωστρέφεια που προκαλεί το ....EXIT;


Η λύση είναι η Ευρώπη πολλών ταχυτήτων ή πιο συγκεκριμένα 3 ταχυτήτων....
 


Στην πρώτη ταχύτητα θα βρίσκεται ο πυρήνας των χωρών της Ευρώπης π.χ. Γερμανία, Ολλανδία και Γαλλία και άλλες χώρες της κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης.
 


Η πρώτη ταχύτητα θα απολαμβάνει όλα τα προνόμια της Ευρωζώνης.
 


Στην δεύτερη κατηγορία θα βρεθούν οι χώρες που πέρασαν διάφορες κρίσεις π.χ. Ιταλία, Πορτογαλία και άλλες που ταλαιπωρήθηκαν μεν αλλά μπορούν να ανακάμψουν.
 


Η δεύτερη ταχύτητα θα έχει προνόμια αλλά λιγότερα από την πρώτη ταχύτητα.
 


Η τρίτη ταχύτητα σχεδιάζεται για την Ελλάδα.
 

Η Ελλάδα θα είναι μια ταχύτητα μόνη της, θα αποτελεί τον παρία της ευρωζώνης, θα έχει ευρώ αλλά δεν θα έχει πρόσβαση στα προνόμια.
Π.χ. οριστικά δεν θα μπορεί να πάρει ποσοτική χαλάρωση, θα λαμβάνει μικρότερα ευρωπαϊκά κονδύλια.
Θα έχει λιγότερες υποχρεώσεις αλλά θα λαμβάνει και πολύ λιγότερα ανταλλάγματα.

 


Με αυτή την λύση την Ευρώπη των 3 ταχυτήτων θα επιλυθούν τα εξής προβλήματα
 


1)Θα εγκαταλειφθεί οριστικά το ...exit από την Ευρώπη.
 


2)Οι χώρες των χαμηλότερων ταχυτήτων θα έχουν κίνητρο να βελτιωθούν ώστε να μπουν στην πρώτη ταχύτητα που θα απολαμβάνει πλήθος προνομίων.
 


3)Οι χώρες θα έχουν αντικίνητρο την τρίτη κατηγορία όπου θα βρίσκεται η Ελλάδα καθώς δεν θα υπάρχουν προνόμια.


 

4)Η Ευρώπη θα συνεχίσει να υπάρχει ως οικονομική και νομισματική ένωση αλλά οι συνεπείς χώρες θα επιβραβεύονται σε αντίθεση με τις ασυνεπείς τύπου Ελλάδα που δεν θα έχουν προνόμια αλλά θα μετριαστούν και οι υποχρεώσεις»

 


Συμπέρασμα

Η Ευρώπη των 3 ταχυτήτων φαίνεται ότι είναι το επόμενο επεισόδιο με την Ελλάδα να στιγματίζεται ως ο παρίας της ευρωζώνης.




Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

2 σχόλια:

  1. ...απο το 1949 εως και σημερα ''μια απο ιδια'', εκτος βεβαια απο το πληθος των γλομπων που εκαναν την απλη διαφορα στο κρατος των πανηλιθιων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κρεμασμα ολοι οι πολιτικοί προδότες απο πατριωτικη χουντα 74 και μετα μονη λυση να σωθει η Ελλάδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ