Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2016

Προφητικό Όλη η αλήθεια για τις συμφωνίες της 18ης Μαρτίου 2016



Η αυτοκαταστροφή της Ελλάδας ή πως η Ελλάδα ενισχύει τους αντιπάλους της και συναινεί, δια της υπογραφής της, στο «θάνατό» της. 

 

του Δημήτρη Κλούρα

PROSFYGIKO-10


του Δημήτρη Κλούρα


Όσοι, είτε από πλήρη άγνοια και ασχετοσύνη, είτε από δόλο, ισχυρίζονται ή προπαγανδίζουν, ότι οι συμφωνίες της 18ης Μαρτίου 2016 στη σύνοδο κορυφής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, με τη συμμετοχή και της Τουρκίας, ήταν συμφέρουσες για την Ελλάδα και ότι θα ήταν χειρότερο να μην
είχε επιτευχθεί συμφωνία, διότι δήθεν θα παγιωνόταν η υφιστάμενη κατάσταση, διαψεύδονται πανηγυρικά από την πραγματικότητα και ιδίως από τα κείμενα των συμφωνιών, που υπεγράφησαν καί από την Ελλάδα


 Η πραγματικότητα, όπως αυτή προκύπτει από τα επίσημα κείμενα, όσων συμφωνήθηκαν στη σύνοδο κορυφής, αλλά και όπως ήδη προκύπτει από την «εφαρμογή» τους στην πράξη από την 20η Μαρτίου 2016 (δείτε εδώ και εδώ), αποδεικνύουν, ότι η Ελλάδα, για μία ακόμη φορά, έπαιξε το ρόλο του «χρήσιμου ηλίθιου» προς όφελος όλων των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών, αλλά κυρίως της Τουρκίας.


Για μία ακόμη φορά η ελληνική κυβέρνηση «έδωσε τα πάντα», ζημιώνοντας και την Κύπρο, χωρίς να επιτύχει το παραμικρό προς όφελός της και προς όφελος της Κύπρου. Αντιθέτως, εξυπηρέτησε απόλυτα τους στόχους της Τουρκίας και των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών. Ούτε λίγο ούτε πολύ, στη σύνοδο κορυφής ολοκληρώθηκε το «προσφυγικό μνημόνιο» σε βάρος της χώρας μας, με την πλήρη σύμπραξη της ελληνικής κυβέρνησης, όπως ακριβώς συνέβη και με όλα τα προηγούμενα μνημόνια, που έχουν υπογράψει οι ελληνικές κυβερνήσεις για τον οικονομικό τομέα. 

Όταν μάλιστα στο «προσφυγικό μνημόνιο», προστεθεί και η συνυπογραφή του 4ου μνημονίου για την οικονομία μας, το οποίο επίκειται εντός Απριλίου με αρχές Μαϊου 2016, τότε θα έχει ολοκληρωθεί το σχέδιο της πλήρους καταστροφής της χώρας με τη συνδρομή των ιδίων των ελληνικών κυβερνήσεων.


Ευθύς αμέσως θα παραθέσω και θα εξηγήσω τα επίμαχα σημεία των δύο συμφωνιών, που υπεγράφησαν την Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016, αλλά και θα παραπέμψω με ενεργό σύνδεσμο στα επίσημα κείμενα, που υπεγράφησαν, όπως ακριβώς αυτά έχουν δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Επισημαίνω δε, ότι τα κείμενα των συμφωνιών είναι δύο. Το ένα είναι μεταξύ των μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΣΥΜΦΩΝΙΑ 18-3-2016) και το δεύτερο μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Τουρκίας (ΣΥΜΦΩΝΙΑ EE-ΤΟΥΡΚΙΑΣ 18-3-2016). 

Ειδικότερα:
PROSFYGIKO-41


Ι.- Για να θεωρηθεί μία συμφωνία επιτυχής ή ανεπιτυχής για έναν συμβαλλόμενο, πρέπει να εξετασθούν ποίες ήταν οι επιδιώξεις – στόχοι του πριν τη σύναψη αυτής τη συμφωνίας και ποίοι και πόσοι από αυτούς τους στόχους επετεύχθησαν με την υπογραφή της συμφωνίας.


Α.- Ας ξεκινήσουμε από την ελληνική πλευρά, όπως αυτή εκπροσωπήθηκε και εκφράσθηκε από την ελληνική κυβέρνηση. Σύμφωνα, λοιπόν, με τις δημόσιες δηλώσεις, αλλά και όσα είχαν συμφωνηθεί στη σύνοδο των αρχηγών των κομμάτων στο Προεδρικό Μέγαρο, η κυβέρνηση επεδίωκε το άνοιγμα των συνόρων των άλλων κρατών μελών της συνθήκης Σένγκεν, αλλά και των βαλκανικών χωρών του «δυτικού διαδρόμου», την επιβολή κυρώσεων σε όσες χώρες θα κρατούσαν κλειστά τα σύνορά τους, τη χρηματοδότηση της Ελλάδας για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, την  επαναπροώθηση των μεταναστών στην Τουρκία, την αναλογική κατανομή των προσφύγων σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την υλικοτεχνική συνδρομή των εταίρων, την ενίσχυση της FRONTEX και την αναθεώρηση της συνθήκης «ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ» για το άσυλο (ASYLO).


Αυτοί ήταν, μέσες άκρες, οι φερόμενοι στόχοι της ελληνικής κυβέρνησης. Πλην όμως, η κυβέρνηση είχε ήδη, με τις προηγηθείσες συμφωνίες (ΣΥΜΦΩΝΙΑ 29-11-201ΣΥΜΦΩΝΙΑ 18-12-2015ΣΥΜΦΩΝΙΑ 19-02-2016 και ΣΥΜΦΩΝΙΑ 08-03-2016), αλλά και με δημόσιες δηλώσεις υπουργών της (δείτε εδώ, εδώ και εδώ), νομιμοποιήσει και στη συνέχεια εγκρίνει το κλείσιμο το συνόρων, δηλαδή την αναστολή της συνθήκης Σένγκεν (βλέπε ιδίως τη συμφωνία της 19ης Φεβρουαρίου 2016, παρ. 5 και 8α, δ και ε – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 19-02-2016), από άλλα κράτη μέλη της (π.χ. Γερμανία, Αυστρία, κλπ).


 Αυτή η ενέργεια ορισμένων κρατών – μελών επικυρώθηκε, για μία ακόμη φορά, στη συμφωνία της 18ης Μαρτίου 2016 μεταξύ των κρατών – μελών της Ε.Ε., όταν ρητώς προβλέφθηκε στην τελευταία φράση της πρώτης παραγράφου, ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην προσπάθεια ανάκτησης του ελέγχου στα εξωτερικά σύνορα της ένωσης, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τα ελληνικά σύνορα («Priority will be given to regaining control of our external borders» – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 18-3-2016).


Παραδέχθηκε, λοιπόν, η Ελλάδα, για πολλοστή φορά σε ομόφωνο κείμενο του Συμβουλίου της Ε.Ε., ότι δεν ελέγχει τα σύνορά της

Αυτή η επίσημη παραδοχή της Ελλάδας αυτομάτως δικαιολογεί και νομιμοποιεί την ενεργοποίηση των άρθρων 19α και 23 της Συνθήκης Σένγκεν για την αναστολή της από άλλα κράτη μέλη, όταν προκύπτει αδυναμία ελέγχου των εξωτερικών συνόρων της Ένωσης και συνακόλουθοι λόγοι εσωτερικής ασφάλειας των άλλων κρατών – μελών εξ αυτής της αιτίας (βλέπε άρθρα 19α παρ. 1 και 23 παρ. 1 και 4 – SCHENGEN-2). 


Αναστολή της συνθήκης Σένγκεν, σημαίνει επιβολή περιορισμών στα σύνορα ή, όπως είθισται να λέγεται σήμερα, «κλείσιμο των συνόρων». 


Αυτό δε το «κλείσιμο των συνόρων», σύμφωνα με τη συνθήκη Σένγκεν, όπως αυτή τροποποιήθηκε το 2013 (δείτε εδώ), με τη σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου, δύναται να φθάσει μέχρι τα δύο έτη, με δυνατότητα ανανέωσης (βλ. άρθρο 23 παρ. 4 – SCHENGEN-2). 


Σε κάθε περίπτωση, όχι μόνο δεν προβλέπεται στη συμφωνία της 18ης Μαρτίου 2016 το «άνοιγμα των συνόρων», αλλά αντιθέτως επικυρώνεται – νομιμοποιείται, με τη σύμφωνη γνώμη της χώρας μας, το «κλείσιμό» τους, καθότι, το μεν αποδέχεται, ότι αδυνατεί να ελέγξει τα σύνορά της (Priority will be given to regaining control of our external borders), το δε στην 7η παράγραφο της συμφωνίας μεταξύ των μελών της Ε.Ε., καλεί τις χώρες των δυτικών Βαλκανίων «να συνεργαστούν στην αντιμετώπιση της μεταναστευτικής κρίσης και να ταυτιστούν με τους στόχους του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου», που, όπως είναι γνωστό, αφορούν στην ανάσχεση των μεταναστευτικών ροών προς τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης (The European Council calls for strengthening of cooperation with the Western Balkans countries in tackling the migration crisis and contributing to the objectives of the European Council).


Όπως δε προανέφερα, αντίστοιχες νομιμοποιητικές αναφορές έχει κάνει η κυβέρνηση και στις προηγούμενες συνόδους κορυφής από τον Νοέμβριο του 2015. 

Ως εκ τούτου, αποτελούν σαφή εμπαιγμό και παραπλάνηση του ελληνικού λαού, οι ισχυρισμοί της κυβέρνησης, ότι είναι παράνομο το «κλείσιμο» των συνόρων, ότι θα επιδιώξει το άνοιγμά τους, ότι θα ζητήσει την επιβολή κυρώσεων σε βάρος των χωρών, που τα έχουν «κλείσει», ότι θα ασκήσει βέτο, κλπ.


TSIPRAS-4


Ο πρώτος, λοιπόν, και βασικότερος υποτίθεται στόχος της ελληνικής κυβέρνησης ουδέποτε επιδιώχθηκε. 

Αντιθέτως, με τη συμφωνία της 18ης Μαρτίου 2016, ενταφιάσθηκε με τη συνυπογραφή της. Ως εκ τούτου, δεν τέθηκε καν ζήτημα επιβολής κυρώσεων σε όσες χώρες έχουν «κλείσει» τα σύνορά τους. 


Ας δούμε, όμως, και τους υπόλοιπους «στόχους» της ελληνικής κυβέρνησης.


Σύμφωνα με όσα αποφασίσθηκαν ομοφώνως στη σύνοδο κορυφής της 18ης Μαρτίου 2016, δεν υπάρχει η παραμικρή πρόβλεψη για όσους πρόσφυγες και μετανάστες ευρίσκονται ήδη στην Ελλάδα

Ως εκ τούτου, η ελληνική κυβέρνηση αποδέχθηκε σιωπηρώς την παραμονή τους στην Ελλάδα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Για όσους δε εισέρχονται στην Ελλάδα μέσω Τουρκίας από την 20η Μαρτίου 2016 προβλέπεται στη συμφωνία μεταξύ Ε.Ε. και Τουρκίας (στις παρ. 1 και 2 της συμφωνίας – ΣΥΜΦΩΝΙΑ EE-ΤΟΥΡΚΙΑΣ 18-3-2016) ένα απίστευτα πολύπλοκο σύστημα επαναπροώθησης στην Τουρκία των μεταναστών, αλλά και μέρους των προσφύγων. 


Οι κρίσιμες λεπτομέρειες αυτού του συστήματος, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στο έτερο κείμενο της συμφωνίας, ήτοι σ’αυτό μεταξύ των μελών της Ε.Ε. (βλ. στη δεύτερη παράγραφο – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 18-3-2016), θα πρέπει να διευθετηθούν μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας και να εφαρμοσθούν μέχρι τον Ιούνιο του 2016 («2. … the European Council calls for …. the use of all means to support the capacity of Greece for the return of irregular migrants to Turkey in the context of the Greek – Turkish readmission Protocol and the EU – Turkey readmission agreement as of 1 June 2016«). Ως εκ τούτου, μέχρι τον Ιούνιο του 2016 ευνοείται η Τουρκία να «σπρώχνει» καραβιές προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα.


Σ’ό,τι αφορά ειδικότερα στους πρόσφυγες, η διαδικασία, που προβλέπεται στη συμφωνία της 18ης Μαρτίου 2016 μεταξύ Ε.Ε. και Τουρκίας θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως ένα υπόδειγμα ασάφειας, αντιφάσεων, πολυπλοκότητας και πλήρους αναποτελεσματικότητας (βλέπε παρ. 2 της συμφωνίας – ΣΥΜΦΩΝΙΑ EE-ΤΟΥΡΚΙΑΣ 18-3-2016). 


Ενδεικτικώς, επισημαίνω, ότι προβλέπεται, ότι για κάθε έναν Σύριο, που θα επαναπροωθείται από την Ελλάδα στην Τουρκία ένας άλλος Σύριος θα εγκαθίσταται από την Τουρκία στην Ευρώπη. 

Αυτό, όμως, δεν θα ισχύσει απεριόριστα, αλλά μόνο για έναν αριθμό 18.000 ατόμων! 


Ναι μεν προβλέπει η συμφωνία, ότι σ’αυτόν τον αριθμό δύναται να προστεθεί ένας αριθμός 54.000, αλλά αυτό βασίζεται αποκλειστικά σε έναν εθελοντικό διακανονισμό (voluntary arrangement). 


Δεδομένου, ότι οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες έχουν αρνηθεί να δεχθούν πρόσφυγες, αντιλαμβάνεσθε, ότι όλα αυτά αποτελούν ένα απλό ευχολόγιο και ότι δεν πρόκειται να συμβεί το παραμικρό προς αυτήν την κατεύθυνση. 

Πολλώ δε μάλλον, μετά και τα πρόσφατα τρομοκρατικά χτυπήματα στη Γαλλία και στο Βέλγιο. Προβλέπεται μάλιστα, ότι στην περίπτωση, που καλυφθούν οι παραπάνω αριθμοί, τότε η σχετική διαδικασία θα παύσει αυτομάτως (Should the number of returns exceed the numbers provided for above, this mechanism will be discontinued)!


Σε κάθε περίπτωση, δεν δύναται να γίνει κατανοητός ο λόγος, για τον οποίο θα πρέπει να υπάρχει όλη αυτή η διαδικασία της ανταλλαγής ανθρώπων, εν είδη εμπορευμάτων, όταν δύναται να γίνεται αυτή  διαδικασία απευθείας από την Τουρκία! 


Είναι, λοιπόν, προφανές, ότι όλη αυτή η πολύπλοκη, ασαφής, αντιφατική και άκρως παράλογη διαδικασία, υποκρύπτει απαράδεκτες σκοπιμότητες σε βάρος της Ελλάδας, αλλά δυστυχώς με τη συναίνεση και τη συνυπογραφή της ελληνικής κυβέρνησης.  


Επί της ουσίας μάλιστα η προβλεφθείσα διαδικασία είναι προφανές, ότι όχι μόνο δεν θα ανασχέσει τα μεταναστευτικά ρεύματα, αλλά αντιθέτως θα τα ενισχύσει, διότι, προβλέπει, έστω και με αυτόν τον πολύπλοκο τρόπο, δυνατότητα εγκατάστασης πρόσθετων προσφύγων στην Ευρώπη, είτε μέσω της Ελλάδας, είτε μέσω της Τουρκίας!


PROSFYGIKO-31


Ειδικώς για την Ελλάδα, προβλέπεται η μετατροπή των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου σε hotspots, με τη δημιουργία και κλειστών κέντρων κράτησης για όσους δεν ζητούν άσυλο (στην πράξη όλοι θα ζητούν, ακόμη και αυτοί, που δεν το δικαιούνται) και με την παρουσία Τούρκων παρατηρητών, οι οποίοι έχουν ήδη αρχίσει να εγκαθίστανται και να προκαλούν με τη συμπεριφορά τους (ο επικεφαλής τους είχε διαβατήριο του τουρκοκυπριακού ψευδοκράτους)

Η συγκεκριμένη πρόβλεψη θα ενταφιάσει οριστικά τον τουρισμό στα συγκεκριμένα νησιά, αλλά και θα δημιουργήσει πλείστους εθνικούς κινδύνους. 

Δεν υπάρχει η υλικοτεχνική υποδομή, αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό για να αντιμετωπίσει την πιεστική κατάσταση, που ήδη έχει αρχίσει να δημιουργείται. Είναι απίστευτο, ότι ελληνική κυβέρνηση απεδέχθη κάτι τέτοιο.

 Ευθέως μάλιστα ισχυρίζονται ευρωπαίοι αξιωματούχοι, οι οποίοι στηρίζονται σε όσα συμφωνήθηκαν την 18η Μαρτίου 2016, ότι τα ελληνικά νησιά θα μετατραπούν σε «νήσους Ellis» (νησί στα ανοιχτά του Μανχάταν, που χρησιμοποιείτο ως σταθμός υποδοχής μεταναστών προς τις Η.Π.Α. – δείτε και εδώ).


Όπως, λοιπόν, προκύπτει καί οι στόχοι  

α) του απεγκλωβισμού των προσφύγων και μεταναστών, που ήδη ευρίσκονται στη χώρα, 

β) της επαναπροώθησης και μετεγκατάστασης όσων νέων μεταναστών και προσφύγων εισέρχονται στη χώρα από την 20η Μαρτίου 2016, αλλά και 

γ) της ανάσχεσης των νέων μεταναστευτικών ροών, ουδόλως επετεύχθησαν στη σύνοδο κορυφής. 

Αυτό επιβεβαιώθηκε και στην πράξη, όπου από την 20η Μαρτίου 2016 οι μεταναστευτικές ροές αυξήθηκαν αντί να μειωθούν και ουδείς και των νεοεισερχομένων έχει επαναπροωθηθεί. Την ίδια στιγμή η ελληνική κυβέρνηση ανέλαβε, για μία ακόμη φορά, πλείστες υποχρεώσεις, διοικητικής, νομικής, υλικοτεχνικής και οικονομικής φύσεως, χωρίς να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει και χωρίς να εξασφαλίσει το παραμικρό ουσιαστικό αντάλλαγμα. 

Το μόνο, που «εξασφάλισε», είναι η αποστολή στη χώρα μας περί των 2.500 ευρωπαίων αξιωματούχων, υπαλλήλων, κλπ, οι οποίοι υποτίθεται, ότι θα επιτηρούν τις διαδικασίες και θα συνδράμουν τις ελληνικές αρχές στο έργο τους!

 Ουσιαστικώς αποδεχθήκαμε τη μόνιμη επιτήρησή μας ως προς την καταγραφή όσων προσφύγων και μεταναστών εισέρχονται στη χώρα, ώστε, εάν στη συνέχεια κατορθώσουν να φθάσουν σε άλλη χώρα μέλος της συνθήκης Σένγκεν (π.χ. Γερμανία), να είμαστε υποχρεωμένοι, να τους δεχθούμε πίσω, ως χώρα αρχικής εισόδου τους και καταγραφής τους (δείτε εδώ).


Όλα αυτά ισχύουν, σύμφωνα με τη συνθήκη «ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ»  για το άσυλο (ASYLO), για την οποία διατυπώθηκε στη συμφωνία της 18ης Μαρτιου 2016 μεταξύ των μελών της Ε.Ε., ότι απλώς θα επανεξετασθεί, χωρίς να προβλέπεται χρονοδιάγραμμα ή δέσμευση τροποποίησής της (βλ. παρ. 10 της συμφωνίας: «…. Work will also be taken forward on the future architecture of the EU’s migration policy, including the Dublin Regulation»). 

Στην πράξη οι βόρειες και δυτικές χώρες της Ε.Ε. δεν θα δεχθούν την τροποποίησή της, ως προς το τμήμα της, που τις ευνοεί και παράλληλα ζημιώνει τη χώρα μας. Έστω και μία χώρα να ασκήσει βέτο μπλοκάρεται κάθε σχετική διαδικασία, διότι απαιτείται ομοφωνία. 

Εμείς, λοιπόν, παραχωρούμε τα πάντα και σε αντάλλαγμα λαμβάνουμε από τους «εταίρους» μας ευχολόγια και αοριστίες. 

Επισημαίνω, ότι, πέραν της συνθήκης «ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ» για το άσυλο, την οποία συνυπέγραψε η κυβέρνηση Σημίτη το 2003, η κυβέρνηση Τσίπρα συμφώνησε και συνυπέγραψε στη σύνοδο κορυφής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου την 19η Φεβρουαρίου 2016, ότι «Οι αιτούντες άσυλο δεν έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν το κράτος μέλος στο οποίο θα ζητούν άσυλο» (βλ. παρ. 8στ της συμφωνίας – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 19-02-2016). 

 Με αυτή την πρόβλεψη προστατεύθηκαν χώρες, όπως η Γερμανία, η Σουηδία, η Γαλλία και η Αυστρία, τις οποίες επιλέγουν κατά κανόνα οι πρόσφυγες για να ζητήσουν άσυλο. Τί επιτέλους έχει να επιδείξει η ελληνική κυβέρνηση ως επίτευγμα υπέρ των ελληνικών θέσεων και των ελληνικών συμφερόντων; 

Το απόλυτο μηδέν. 

 Ακόμη και η εγκατάσταση του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο,  η οποία εξυπηρέτησε και εξυπηρετεί απολύτως τα συμφέροντα της Τουρκίας, εμφανίστηκε από την …. «αριστερή» κυβέρνηση ως τεράστια επιτυχία για την αποτελεσματική αποτροπή των μεταναστευτικών ροών. Στην πράξη οι ναυτικές δυνάμεις του ΝΑΤΟ δεν έχουν εμποδίσει ούτε μία βαρκούλα με πρόσφυγες και μετανάστες.


Μέχρι στιγμής, η ελληνική κυβέρνηση έχει «επιτύχει» να πείσει την παγκόσμια κοινή γνώμη, ότι η Ελλάδα δεν είναι σε θέση να διαφυλάξει τα σύνορά της, ότι γι’αυτόν το λόγο χρειάζεται βοήθεια, αποδεχόμενη να έρθουν στη χώρα οι πάντες, δηλαδή το ΝΑΤΟ, η FRONTEX και όλα εν γένει τα έθνη της Ευρώπης (άνω των 2.500 Ευρωπαίων αξιωματούχων και υπαλλήλων). Παράλληλα, έχει «κατορθώσει» να «τσακωθεί» με πλείστες ευρωπαϊκές χώρες, να απομονωθεί από τον βαλκανικό περίγυρό της, να εμφανίζεται αυτή ως παραβιάζουσα τις διεθνείς συνθήκες και να θεωρεί σύμμαχο τη Γερμανία της Μέρκελ και του Σόιμπλε, που ήταν η πρώτη χώρα, που «έκλεισε» τα σύνορά της από τον Σεπτέμβριο του 2015. 

Επίσης, η ελληνική κυβέρνηση έχει «επιτύχει» να απενοχοποιήσει πλήρως την Τουρκία από τον εγκληματικό ρόλο της στη Συρία, στη δημιουργία των μεταναστευτικών ροών προς τη χώρα μας, στη σφαγή των Κούρδων της Τουρκίας, στην καταπίεση και δίωξη των αντιφρονούντων, κλπ, συμβάλλοντας, διά της υπογραφής της, στην αναγόρευση της Τουρκίας σε χρήσιμο εταίρο των Ευρωπαίων για την αντιμετώπιση του προσφυγικού προβλήματος, στην αναβάθμιση του ρόλου της στην Ευρώπη και στην ευρύτερη περιοχή και στην αναγόρευσή της ως χώρας ασφαλούς διέλευσης με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την τύχη των Κούρδων μεταναστών στη χώρα μας και στην υπόλοιπη Ευρώπη


Γενικώς, η ελληνική κυβέρνηση έκανε και συνεχίζει να κάνει, ό,τι ακριβώς δεν πρέπει να κάνει! 

 Τέλος, η ελληνική κυβέρνηση «κατόρθωσε» να μην γίνει καν στο κείμενο τη συμφωνίας μία στοιχειώδης αναφορά για τις θυσίες, που κάνει η χώρα μας και ο ελληνικός λαός, αλλά και για το δυσανάλογο κόστος, το οποίο έχει επωμιστεί, σώζοντας την τιμή της Ευρώπης.  

Ούτε καν αυτή την ηθική επιβράβευση του ελληνικού λαού δεν κατόρθωσε να αποσπάσει  η ελληνική κυβέρνηση. 

Αντιθέτως, υπάρχουν σαφείς αιχμές σε βάρος της Ελλάδας στο κείμενο της συμφωνίας μεταξύ των μελών της Ε.Ε., ότι δεν έχουμε ακόμη εξασφαλίσει τον έλεγχο των συνόρων μας και ότι δεν έχουμε υλοποιήσει ακόμη όλα όσα ανοήτως είχαμε δεσμευθεί να υλοποιήσουμε (π.χ. «… the European Council calls for: more work to be done on hotspots» – ΣΥΜΦΩΝΙΑ 18-3-2016).

 Οι συμφωνίες της συνόδου κορυφής δεν ήταν απλώς αποτυχία για την Ελλάδα, αλλά μία καταστροφική αποτυχία, τις συνέπειες της οποίας θα βιώσουμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και θα είναι τραγικές για τη χώρα μας και το λαό μας.


EU


Β.- Σ’ό,τι αφορά στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες δύναται ευχερώς να ειπωθεί, ότι κατόρθωσαν να επιτύχουν πολλούς από τους στόχους τους, με κύριο εξ αυτών την εξασφάλιση της συναίνεσης της ιδίας της Ελλάδας στη μετατροπή της σε αποθήκη προσφύγων και μεταναστών και στην εκ μέρους της δικαιολόγηση και νομιμοποίηση της αναστολής της συνθήκης Σένγκεν για δύο, τουλάχιστον, έτη από πλείστα κράτη – μέλη

Αυτό, ωστόσο, θα έχει δυσμενείς συνέπειες στο απώτερο μέλλον για το σύνολο της Ευρώπης, διότι η Ελλάδα θα οδηγηθεί με μαθηματική ακρίβεια σε πλήρη κατάρρευση με απρόβλεπτες συνέπειες για την Ευρώπη.

 Η Ελλάδα μετατρέπεται ταχύτατα σε μαύρη τρύπα της Ευρώπης, χειρότερη από αυτήν του Κοσσυφοπεδίου. 

 Παράλληλα, οι ευρωπαϊκές χώρες υπέκυψαν πλήρως στο αιμοσταγές και αντιδημοκρατικό καθεστώς της Τουρκίας, εξευτελίζοντας όλα όσα πρεσβεύει η δήθεν πολιτισμένη Ευρώπη.  

Σε κάθε περίπτωση, οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες είχαν πρόσκαιρα κέρδη από τις συμφωνίες της συνόδου κορυφής, τα οποία όμως αποκτήθηκαν σε βάρος της Ελλάδας, σε βάρος των ευρωπαϊκών αρχών και αξιών, αλλά και σε βάρος της ουσιαστικής ενότητας της Ευρώπης.

  Όλα αυτά θα δρομολογήσουν στο μέλλον δυσάρεστες εξελίξεις για όλη την Ευρώπη.


ERDOGAN-6


Γ.- Άφησα για το τέλος τον απόλυτο νικητή της συνόδου κορυφής, την Τουρκία, η οποία επικράτησε κατά κράτος έναντι όλων των κρατών – μελών της Ε.Ε., αποδεικνύοντας, ότι η Ευρώπη είναι ένας πολιτικός νάνος, που καθοδηγείται από ανάξιους πολιτικούς ηγέτες.  

Η Τουρκία «τα πήρε όλα και έφυγε». 

 Τα πλατιά χαμόγελα του Τούρκου πρωθυπουργού, Αχμέτ Νταβούτογλου, μετά το πέρας της συνόδου κορυφής, δικαιολογούνται απόλυτα από το περιεχόμενο των κειμένων, που υπεγράφησαν.


JUNKER - DABOYTOGLOY


Πριν αναφερθώ ειδικότερα στα συμφωνηθέντα μεταξύ Ε.Ε. και Τουρκίας την 18η Μαρτίου 2016, πρέπει να επισημάνω, ότι η Τουρκία, με τη συνδρομή και της Γερμανίας, η οποία, όλως περιέργως, έχει μετατραπεί από την …. «αριστερή» κυβέρνηση του Αλ. Τσίπρα σε φίλη χώρα, κατόρθωσε να επιτύχει την αποδοχή από την Ελλάδα της εγκατάστασης ναυτικών δυνάμεων του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, δήθεν για την ανάσχεση των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών από την Τουρκία στην Ελλάδα. 

Όπως και ο ίδιος ο Υπουργός Άμυνας, Π. Καμμένος, παραδέχθηκε σε τηλεοπτική συνέντευξή του σε εκπομπή του γνωστού δημοσιογράφου Ν. Χατζηνικολάου, η εγκατάσταση των ναυτικών δυνάμεων του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο έγινε, κατόπιν επιθυμίας της Τουρκίας, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση σύγκρουσής της με τη Ρωσία και προς ενδεχόμενη μελλοντική αποτροπή μετακίνησης ρωσικών δυνάμεων και πυρομαχικών από τη Μαύρη Θάλασσα στη Συρία, μέσω του Αιγαίου.


TSIPRAS - KAMMENOS - 1


Δεχθήκαμε, λοιπόν, να εξυπηρετήσουμε τα συμφέροντα της Τουρκίας, χωρίς να εξασφαλίσουμε το παραμικρό αντάλλαγμα, είτε σε σχέση με την εκ μέρους της Τουρκίας παύσης των μεταναστευτικών ροών προς τη χώρα μας, είτε σε σχέση με την εκ μέρους της ρητή – έγγραφη αναγνώριση των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας και την άρση του casus belli στην περίπτωση επέκτασης των χωρικών υδάτων της χώρας μας στα 12 ναυτικά μίλια, κλπ. 

Ενώ, λοιπόν, η Τουρκία συνεχίζει  

α) να μην τηρεί τα συμφωνηθέντα,  

β) να παραβιάζει τον εναέριο και θαλάσσιο χώρο της Ελλάδας, 

γ) να αμφισβητεί ευθέως τα κυριαρχικά δικαιώματά μας και την εδαφική ακεραιότητά μας, 

δ) να αποστέλλει καραβιές προσφύγων και μεταναστών στα νησιά μας, ε) να ενισχύει τον ISIS στη Συρία και στο ΙΡΑΚ, 

στ) να απειλεί διαρκώς με πόλεμο,

 ζ) να κατέχει στρατιωτικά μεγάλο μέρος της Κύπρου, 

η) να μην αναγνωρίζει το κυπριακό κράτος,  

θ) να παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα στο εσωτερικό της και 

ι) να σφάζει αθώους πολίτες στις νοτιοανατολικές επαρχίες της, ωστόσο, η ελληνική κυβέρνηση συνεχίζει να μην καταγγέλλει την Τουρκία, να μην ασκεί βέτο σ’ό,τι επιδιώκει η Τουρκία στους διεθνείς οργανισμούς, να αποδέχεται τη συνέχιση της ενταξιακής πορείας της στην Ε.Ε. και να την εμφανίζει ως φίλη και σύμμαχο χώρα («ο φίλος μου ο Αχμέτ» αποκαλούσε διαρκώς ο πρωθυπουργός Αλ. Τσίπρας τον Τούρκο ομόλογό του, Αχμέτ Νταβούτογλου, ο οποίος προκλητικά αμφισβητούσε τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας ενώπιόν του, χωρίς την παραμικρή ανταπάντηση του διαρκώς χαμογελαστού Έλληνα πρωθυπουργού).


Ας εξετάσουμε, λοιπόν, ποίες ήταν και είναι οι πάγιες επιδιώξεις της Τουρκίας και τί τελικώς πέτυχε με τη συμφωνία της 18ης Μαρτίου 2016:


Η Τουρκία επιδίωκε και επιδιώκει:


1) Τη συνέχιση των ενταξιακών διαπραγματεύσεών της με την Ε.Ε., με το άνοιγμα νέων κεφαλαίων, χωρίς να χρειασθεί να αναγνωρίσει το κυπριακό κράτος και τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας μας, να άρει το casus belli σε βάρος της χώρας μας και να σεβαστεί τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ελευθερία του Τύπου στο εσωτερικό της.


2) Την κατάργηση των ταξιδιωτικών περιορισμών (visa) για τους Τούρκους πολίτες, που επισκέπτονται κράτη – μέλη της Ε.Ε.


3) Να μην καταδικασθεί για όσα πράττει στο εσωτερικό της σε σχέση με την παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την ελευθερία του Τύπου, καθώς και για τον εγκληματικό ρόλο της στο μεταναστευτικό – προσφυγικό ζήτημα, αλλά αντιθέτως να αναγνωρισθεί ως κρίσιμος εταίρος της Ευρώπης και ως εγγυητής της ασφάλειας και της σταθερότητας στην περιοχή.


4) Να αναγνωρισθεί ως χώρα ασφαλούς διέλευσης και να επιτύχει τέτοιους όρους σε σχέση με την επαναπροώθηση στο έδαφός της προσφύγων και μεταναστών από την Ελλάδα, οι οποίοι να είναι δύσκολο έως αδύνατο να εφαρμοσθούν.


5) Να χρηματοδοτηθεί γενναία από την Ε.Ε. για τη συνδρομή της στη φιλοξενία προσφύγων και μεταναστών στο έδαφός της, επιδιώκοντας την εξασφάλιση πρόσθετης οικονομικής βοήθειας σε σχέση με τα αρχικά 3 δις ευρώ, που είχε εξασφαλίσει σε προηγούμενες συνόδους κορυφής.


6) Να αναγνωρισθεί η αναγκαιότητα της παρουσίας των ναυτικών δυνάμεων του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο.


7) Να εξασφαλίσει την αποδοχή της Ε.Ε. στη δημιουργία ζώνης ασφαλείας εντός της Συρίας για τη δήθεν προστασία των Σύριων προσφύγων, ώστε η Τουρκία, υπό αυτό το πρόσχημα, να δικαιολογήσει τη στρατιωτική επέμβασή της στη Συρία, αλλά για την εξυπηρέτηση των δικών της συμφερόντων και ιδίως τη διάσωση των φανατικών ισλαμιστών – μαχητών του ISIS.


Η Τουρκία κατόρθωσε να επιτύχει όλους τους παραπάνω στόχους της. Αυτό, όμως, το οποίο δεν έχει επισημανθεί επαρκώς ακόμη είναι η επιτυχία της Τουρκίας να αποδεχθεί η Ε.Ε. την αναγκαιότητα δημιουργίας ζωνών ασφαλείας εντός του συριακού εδάφους και πλησίον των τουρκικών συνόρων δήθεν για την προστασία των Σύριων προσφύγων

Πρόκειται για το 9ο και τελευταίο σημείο της συμφωνίας μεταξύ της Ε.Ε. και της Τουρκίας, το οποίο νομιμοποιεί την πάγια επιδίωξη της Τουρκίας για επέμβαση στη Συρία, δήθεν για ανθρωπιστικούς λόγους, αλλά στην πράξη για τη διάσωση των ανομολόγητων συμφερόντων της στην περιοχή («9) 

The EU and its Member States will work with Turkey in any joint endeavor to improve humanitarian conditions inside Syria, in particular in certain areas near the Turkish border which would allow for the local population and refugees to live in areas which will be more safe» – ΣΥΜΦΩΝΙΑ EE-ΤΟΥΡΚΙΑΣ 18-3-2016). Πρόκειται για μία απόφαση, η οποία παραβιάζει και το διεθνές δίκαιο, διότι ελήφθη χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της νομίμου συριακής κυβέρνησης

Η όποια δε επέμβαση της Τουρκίας στη Συρία θα οδηγήσει σε κλιμάκωση του πολέμου στην περιοχή και στη δημιουργία πρόσθετων προσφυγικών ροών προς την Ελλάδα και εν γένει την Ευρώπη. Είναι απίστευτο πώς η ελληνική κυβέρνηση συνυπέγραψε μία τέτοια συμφωνία – απόφαση.

Η Τουρκία πέτυχε τη εξασφάλιση της συνέχισης των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με το άνοιγμα πρόσθετων κεφαλαίων (κεφάλαια 17 και 33 – βλέπε την 8η παράγραφο της συμφωνίας), χωρίς να χρειασθεί να υποχωρήσει στο παραμικρό έναντι της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ευρώπης. 


Παράλληλα, πέτυχε να μην καταγγελθεί για όσα πράττει στο εσωτερικό της σε βάρος των Κούρδων, του Τύπου και γενικά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. 

Επίσης, πέτυχε τη δέσμευση της Ευρώπης για την κατάργηση των ταξιδιωτικών περιορισμών (visa) για τους Τούρκους πολίτες, που επισκέπτονται κράτη – μέλη της Ε.Ε., μέχρι τα τέλη Ιουνίου 2016 (βλ. την 5η παράγραφο της συμφωνίας μεταξύ Ε.Ε. και Τουρκίας)! 

Αυτό σημαίνει, ότι η Ευρώπη και ιδίως  Ελλάδα ενδέχεται να κατακλυσθούν με μεγάλη ευχέρεια από λογής Τούρκους ταξιδιώτες (η Τουρκία έχει πληθυσμό, που ξεπερνά τα 80.000.000 κατοίκους). 

Αυτό θα συμβεί, όταν, την ίδια στιγμή, δεν έχουμε επιδιώξει την κατάργηση των αντίστοιχων περιορισμών για τους Ρώσους ταξιδιώτες, που επιθυμούν να επισκεφθούν μαζικά της χώρα μας. 

Πέτυχε ακόμη την υιοθέτηση ενός πολύπλοκου συστήματος επαναπροώθησης προσφύγων και μεταναστών στο έδαφός της, το οποίο ευχερέστατα μπορεί να μπλοκάρει. 


Πέραν των προαναφερθέντων στόχων, η Τουρκία πέτυχε την πρόβλεψη για πρόσθετη ενίσχυσή της με άλλα 3 δις. ευρώ (σύνολο 6 δις ευρώ – βλέπε την 6η παράγραφο της συμφωνίας μεταξύ Ε.Ε. και Τουρκίας), όταν για την Ελλάδα, που αναλαμβάνει, αναλογικά με τον πληθυσμό της και την τραγική οικονομική κατάστασή της, μεγαλύτερο βάρος, η οικονομική βοήθεια της Ε.Ε. είναι γελοία και με αυστηρότατες προϋποθέσεις. 

Έχει δε προτιμηθεί η οικονομική ενίσχυση των ΜΚΟ και όχι του ιδίου του ελληνικού κράτους! 

Τέλος, η Τουρκία πέτυχε να αναγνωρισθεί ρητώς στα κείμενα των δύο συμφωνιών, ως βασικός και αναγκαίος εταίρος της Ευρώπης, αλλά και να αναγνωρισθεί η παρουσία του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο, ως απαραίτητη: «Turkey and the EU … welcomed the establishment of the NATO activity on the Aegean Sea».

PROSFYGIKO-42


ΙΙ.- Κατόπιν όλων των παραπάνω και λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση, όπως εξελίσσεται στη χώρα μας, είναι προφανές, ότι απειλείται πλέον η ασφάλεια των πολιτών της χώρας, αλλά και η ασφάλεια της ιδίας της χώρας. 

Επίσης, απειλείται η υγεία των μεταναστών και των πολιτών της χώρας. 

Η δε οικονομική κατάσταση θα επιδεινωθεί δραματικά, τόσο λόγω των νέων μέτρων, που πρόκειται να επιβληθούν στη χώρα από την «αριστερή» κυβέρνηση, όσο και λόγω της ανεξέλεγκτης κατάστασης με τα προσφυγικά – μεταναστευτικά ρεύματα, που θα πλήξουν ανεπανόρθωτα και τη μοναδική πλέον πηγή πλούτου της χώρας, τον Τουρισμό (τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου μετατρέπονται σε αποθήκες προσφύγων – μεταναστών, ο Πειραιάς, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, έχει κατακλυσθεί από δυστυχείς και εξαθλιωμένους πρόσφυγες και μετανάστες και τα σύνορά μας, ιδίως στην περιοχή της Ειδομένης, παρουσιάζουν τη γνωστή εικόνα, που κάνει τον γύρο του κόσμου).  

Το μίγμα, που δημιουργείται είναι εκρηκτικό. Έχουμε εξαθλιωμένους και αγανακτισμένους Έλληνες πολίτες, λόγω των μνημονιακών πολιτικών ακραίας λιτότητας των ελληνικών κυβερνήσεων, και, παράλληλα, συνεχή συγκέντρωση στη χώρα εξαθλιωμένων και απεγνωσμένων προσφύγων και μεταναστών.


Όπως έχω προαναφέρει σε προηγούμενο άρθρο μου, η πείνα είναι κακός σύμβουλος. Μια απλή αφορμή ή μία ψευδής είδηση αρκεί για να ανάψει το φιτίλι και να επικρατήσει το απόλυτο χάος στη χώρα.  

Η τουρκική κυβέρνηση και άλλες δυνάμεις καραδοκούν και δεν αποκλείεται κάποια εξ αυτών των δυνάμεων να πυροδοτήσει το φιτίλι ή αυτό να ανάψει, ούτως ή άλλως, λόγω της επιδεινούμενης εσωτερικής κατάστασης.

 Το κράτος μας, με ευθύνη όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, αλλά και της τωρινής κυβέρνησης, η οποία αποτελειώνει ό,τι είχε απομείνει, είναι σε κατάσταση πλήρους διάλυσης. 

Η κυβέρνηση δεν είναι σε θέση να ελέγξει την κατάσταση, ούτε καν να την εκτιμήσει, και το πολιτικό κατεστημένο περί άλλα τυρβάζει. 

Ειλικρινά, εύχομαι να μην συμβούν όλα όσα εκτιμώ, ότι θα συμβούν. 


Το πλέον ανησυχητικό γεγονός είναι, ότι, όσοι προωθούν την εκμηδένιση της χώρας μας και του λαού μας, έχουν επιτύχει όλα αυτά τα χρόνια την πνευματική λοβοτομή του Έλληνα πολίτη. Ο Έλληνας πολίτης δεν σκέφτεται πια. Ό,τι του σερβίρουν το υιοθετεί. Δεν διαβάζει και δεν σκέπτεται. 

Παράλληλα, του έχουν κάμψει το φρόνημα. Δεν αντιδρά, δεν αντιστέκεται και δεν εξεγείρεται η συνείδησή του. Είναι παθητικός δέκτης όσων υφίσταται.  

Μοιάζει να έχει απολέσει το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και λαός, που χάνει αυτό ένστικτο, χάνεται. 

Μόνο ο ίδιος ο ελληνικός λαός μπορεί να σώσει τον εαυτό του. Ουδείς πρόκειται να τον βοηθήσει. Η γνώση, η σκέψη και, στη συνέχεια, η ορθή αντίδραση θα οδηγήσει στη σωτηρία του λαού μας και της χώρας.


Ολοκληρώνοντας, παραπέμπω, για μία ακόμη φορά, στις προτάσεις μου για την αντιμετώπιση της προσφυγικής – μεταναστευτικής κρίσης, όπως τις είχα διατυπώσει σε προηγούμενο άρθρο μου. 

Αυτές οι προτάσεις εξασφαλίζουν τα συμφέροντα της χώρας και του λαού μας, με παράλληλο σεβασμό των διεθνών συνθηκών για τα ανθρώπινα δικαιώματα.  

Ο χρόνος «τρέχει» σε βάρος της χώρας μας και όσο καθυστερεί η κυβέρνηση να πράξει τα αυτονόητα ο καταστροφικός δρόμος, που ακολουθεί, θα είναι χωρίς γυρισμό.


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΛΟΥΡΑΣ


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

(του Δημήτρη Κλούρα)
 

Πηγή



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Επιπλέον σας τονίζουμε ότι το ιστολόγιο λειτουργεί σε εθελοντική βάση και ως εκ τούτου τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

4 σχόλια:

  1. Φίλε αρθρογράφε, περιμένεις από προδότες "να πράξουν τα αυτονόητα" για το συμφέρον της πατρίδος μας; Πολύ αισιόδοξος είσαι!
    Έβγα στον αγώνα και απαίτησέ τα. Ή τουλάχιστον, επειδή γράφεις "ΕΛΛΗΝΙΚΑ" γράφε και γράφε...μήπως και βγει ο Έλληνας από την παθητικότητα. Ένα άρθρο: kostasxan.blogspot.gr/2916/12/blog-post_51.html , επειδή "κρατάς" δημόσιο λόγο, καλό είναι να το δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.pronews.gr/portal/20161202/world/diethnis-politiki/39/o-ntramp-anakoinose-ton-diorismo-toy-mad-dog-james-mattis-stin

    Ο ΤΡΑΜΠ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΣΩΣΤΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΤΡΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ - ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.pentapostagma.gr/2016/12/%ce%b3%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%b1%ce%bd%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b2%ce%bf%ce%ae%ce%b8%ce%b5%ce%b9%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%89%cf%80%ce%b1.html

    ΓΕΡΜΑΝΙΑ.
    ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΝΩ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΤΟΥΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛΙΚΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΓΑΤΑ.
    ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.

    ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΝ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ). ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΘΑΝΟΥΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΣ ΜΕ ΔΕΚΑ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΑΦΡΙΚΑΝΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΥΛΟΥΚΙΑ ΑΦΗΝΙΑΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΚΛΠ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΤΟΥΡΚΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΕΔΩ. ΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ;;; ΣΤΑ ΔΕΚΑ ΜΕΤΡΑ.
    ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΔΡΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ;;;;;;

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ


    SZ: Όλο και περισσότεροι Τούρκοι αγοράζουν σπίτια στην Ελλάδα
    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2016/12/sz.html

    ''«'Ένα σπίτι στην Ελλάδα είναι μια πύλη προς την Ευρώπη', λέει ο κ. Αξαρλής. Αυτό οφείλεται στην ιδιαιτερότητα ότι όποιος αγοράζει στην Ελλάδα ακίνητα αξίας τουλάχιστον 250.000 ευρώ, μπορεί να λάβει άδεια παραμονής στη χώρα. Αυτή ισχύει για πέντε χρόνια και μπορεί, εφόσον δεν πωληθεί το ακίνητο, να ανανεώνεται χωρίς περιορισμό». Η SZ επισημαίνει ότι ο σχετικός νόμος ψηφίστηκε το 2013 από τη συγκυβέρνηση Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ ''

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ. ΑΛΒΑΝΟΙ, ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ, ΡΟΥΜΑΝΟΙ, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΡΥΔΙΑΣ ΚΑΡΥΔΙ. ΕΛΕΟΣ….. ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΕΛΛΑΔΑ;;;
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. ΑΝ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ. ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΡΙΓΥΡΩ ΣΑΣ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ. ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ…..
    ΚΟΙΤΑΞΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΗΤΕ.
    ΟΛΟΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ