Για επικοινωνία, στείλτε, τα άρθρα, τις σκέψεις , τα σχόλια και τις αποψεις σας στο e-mail attiknea@otenet.gr

Οι 25 τελευταίες αναρτήσεις


Θεματολογία
Αρχική | Άρθρα | Περιβάλλον |


Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Εντάξει δεν μπορεί μας ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ !



 Δεν είναι προϊόν μοντάζ είναι αληθινή αφίσα του SYRIZA όσο απίστευτο και αν μοιάζει ! 
 Το σύνθημα "Δεν σας θέλει ο λαός τα μνημόνια και μπρος" φέρετε να το λένε οι αλλοδαποί που είναι κρεμασμένοι στο τρένο η παραβλέπουν τα μάτια μου ....? 
 Για να καταλάβω ο SYRIZA προσκαλεί τους....
Πακιστανούς να αγωνιστούν για την Ελλάδα η εγώ έχω πάθει ένα ντουβρουτζά ?



















Πηγή

4 σχόλια:

  1. Ti ειν' αυτο;;;;....Mπρ...Μπρ....Μπρου...ΜπμπΟυ...Μπρ..."ΞΥΠΝΑΤΕ ΜΕ"!!!!....Κατσε...να το "ξαναδιαβασω"...μηπως δεν "τοπιασα"....και θα επανελθω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eεεεεεεεεεεε!!!!!!.....Δεν γ@@@@@@@@ε.....να "ξελαμπικαρουμε".....λεω 'γω!....Εχω πολλα να πω...αλλα με "κοβει" η "λογοκρισια"!!!!......"Ωρε"!....τι "κυλοτακι"...φορουν τα "παιδια" του "Τσιριζα"...."Ωρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε"!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ά... όλα κι όλα.... εκφράσου ελεύθερα, χωρίς όμως να αναφέρεις ονόματα. Λογοκρισία, υπάρχει μόνο στα ονόματα... ξέρεις... ελοχεύουν αγωγές.... και δεν έχω διάθεση να πληρώνω λαμόγια, με στημένες δικαστικές έδρες...

    Πόπη Σουφλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεινε ησυχη "κοριτσαρα μου"!!!!....Ολα τα λαμογια...ειναι "ΓΝΩΣΤΑ"....δεν χρειαζεται...να λεμ'ονοματα!...ΞΕΡΟΥΝ "ΑΥΤΑ"....τι "σκ@τ@"..."ΤΡΩΝΕ"!!!!....Ξερεις την παροιμια....που λεει...."Τον "ΠΑΙΡΝΕΙΣ"..."ΛΑΧΑΝΟ"....ΚΑΙ ΤΟΝ "ΒΓΑΖΕΙΣ"..."ΠΑΡΑΠΟΥΛΙ";;;;....E!!!!....Aυτη η παροιμια..."παει γαντι" ....σ' αυτα τα "αποπλυματα"...που "κυβερναν"....την Ελλαδα μας!....Που θα παει ομως;;;;...."EΔΩ" ΕΙΝΑΙ Η "ΚΟΛΑΣΗ"...."π@@στ@ρι@"....κ@λ@γλυφτ@ς!!!!!....Μ'αρεσει...που φερανε και στον "κοσμο"...αυτο "παιδια"...ΑΥΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝΕ!!!...Εδω "ταιριαζει"...το "ηλιθια διποδα"...της ΟΕΑ!!!...."Αμετε στο δι@ολο"..."σκ@τοπ@@@@@@@@ες"....θελω ν'αγιασω....μα δεν μπορω!!!!ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ...."Μ@Λ@ΚΕΣ"...και δεν το'χετε παρει "ειδηση"...ακομη!!!....ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!....ΔΕΝ ΕΚΤΟΝΩΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!....ΤΟ ΑΔΙΚΟ....ΔΕΝ ΕΥΛΟΓΕΙΤΑΙ....μου'λεγε η μανα μου....Θα "φατε" με "χρυσα κουταλια"!!!!.....Η "Θεια Δικαιοσυνη"....θα "ΑΝΑΛΑΒΕΙ"!!!

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ