Για επικοινωνία, στείλτε, τα άρθρα, τις σκέψεις , τα σχόλια και τις αποψεις σας στο e-mail attiknea@otenet.gr

Οι 25 τελευταίες αναρτήσεις


Θεματολογία
Αρχική | Άρθρα | Περιβάλλον |


Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ποιοί είμαστε ΚΑΙ πώς πρέπει να παραμείνουμε.


  Ο Γερμανικός "Πολιτισμός"
 Ο επικεφαλής του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού στην Ελλάδα, Σουηδός Στούρε Λιννέρ, στο βιβλίο του «Η Οδύσσειά μου» γράφει για το Δίστομο:
 
 *Παντρευτήκαμε στις 14 Ιουνίου. Ο υπεύθυνος της ελληνικής επιτροπής, Έμιλ
Σάντστρομ, παρέθεσε γαμήλιο γεύμα προς τιμήν μας. Αργά το βράδυ με πλησίασε
και με απομάκρυνε από τα γέλια και τις φωνές, προς μια γωνιά όπου θα
μπορούσαμε να μιλήσουμε οι δυο μας. Μου έδειξε ένα τηλεγράφημα που μόλις
είχε λάβει: οι Γερμανοί έσφαζαν για τρεις ημέρες τον πληθυσμό του Διστόμου,
στην περιοχή των Δελφών, και στη συνέχεια πυρπόλησαν το χωριό. Πιθανοί
επιζώντες είχαν ανάγκη άμεσης βοήθειας. Το Δίστομο ήταν μέσα στα όρια της
περιοχής την οποία, την εποχή εκείνη, ήμουν αρμόδιος να τροφοδοτώ με
τρόφιμα και φάρμακα. Έδωσα με τη σειρά μου το τηλεγράφημα στην Κλειώ να το
διαβάσει, εκείνη έγνεψε κι έτσι αποχωρήσαμε διακριτικά από τη χαρούμενη
γιορτή.
 
*Περίπου μα ώρα αργότερα ήμασταν καθ' οδόν μέσα στη νύχτα. Απαιτήθηκε
ανυπόφορα μεγάλο χρονικό διάστημα έως ότου διασχίσουμε τους χαλασμένους
δρόμους και τα πολλά μπλόκα για να φτάσουμε, χαράματα πια, στον κεντρικό
δρόμο που οδηγούσε στο Δίστομο. Από τις άκρες του δρόμου ανασηκώνονταν
γύπες από χαμηλό ύψος, αργά και απρόθυμα, όταν μας άκουγαν που πλησιάζαμε. Σε
κάθε δέντρο, κατά μήκος του δρόμου και για εκατοντάδες μέτρα, κρεμόντουσαν
ανθρώπινα σώματα, σταθεροποιημένα με ξιφολόγχες, κάποια εκ των οποίων.. ήταν
ακόμη ζωντανά. Ήταν οι κάτοικοι του χωριού που τιμωρήθηκαν με αυτό τον
τρόπο: θεωρήθηκαν ύποπτοι για παροχή βοήθειας στους αντάρτες της περιοχής,
οι οποίοι επιτέθηκαν σε δύναμη των Ες-Ες.
 
*Η μυρωδιά ήταν ανυπόφορη. Μέσα στο χωριό σιγόκαιγε ακόμη φωτιά στα
αποκαΐδια των σπιτιών. Στο χώμα κείτονταν διασκορπισμένοι εκατοντάδες
άνθρωποι κάθε ηλικίας, από υπερήλικες έως νεογέννητα. Σε πολλές γυναίκες
είχαν σχίσει τη μήτρα με την ξιφολόγχη και αφαιρέσει τα στήθη, άλλες
κείτονταν στραγγαλισμένες, με τα εντόσθια τυλιγμένα γύρω από το
λαιμό.Φαινόταν σαν να μην είχε επιζήσει κανείς.
 
 
*Μα να! Ένας παππούς στην άκρη του χωριού! Από θαύμα είχε καταφέρει να
γλιτώσει τη σφαγή. Ήταν σ ο κ α ρ ι σ μ έ ν ο ς από τον τρόμο, με άδειο
βλέμμα, τα λόγια του πλέον μη κατανοητά. Κατεβήκαμε στη μέση της συμφοράς
και φωνάζαμε στα ελληνικά: «Ερυθρός Σταυρός! Ερυθρός Σταυρός! Ήρθαμε να
βοηθήσουμε»
 
*Από μακριά μας πλησίασε διστακτικά μια γυναίκα. Μας αφηγήθηκε ότι ένας
μικρός αριθμός χωρικών πρόλαβε να διαφύγει προτού ξεκινήσει η επίθεση. Μαζί
με εκείνη αρχίσαμε να τους ψάχνουμε. Αφού ξεκινήσαμε οι τρεις μας,
διαπιστώσαμε ότι [η γυναίκα] είχε πυροβοληθεί στο χέρι. Τη χειρουργήσαμε
αμέσως με χειρουργό την Κλειώ. Ήταν το ταξίδι του μέλιτός μας.
 
*Και ο Ελληνικός Πολιτισμός
 
*Λίγο καιρό αργότερα η επαφή μας με το Δίστομο θά αποκτούσε και έναν
αξιοσημείωτο επίλογο. Όταν τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής αναγκάστηκαν να
εγκαταλείψουν την Ελλάδα, δεν πήγαν και τόσο καλά τα πράγματα, αφού μια
γερμανική μονάδα κατάφερε να περικυκλωθεί από αντάρτες ακριβώς στην περιοχή
του Διστόμου. Σκέφτηκα ότι αυτό ίσως θεωρηθεί από τους Έλληνες ως
ευκαιρία για αιματηρή εκδίκηση, πόσο μάλλον που η περιοχή εδώ και καιρό
είχε αποκοπεί από κάθε παροχή βοήθειας σε τρόφιμα. Ετοίμασα λοιπόν
φορτηγά με τα αναγκαία τρόφιμα, έστειλα μήνυμα στο Δίστομο για την άφιξή
μας και έτσι βρεθήκαμε στο δρόμο για εκεί, για άλλη μια φορά, η Κλειώ και
εγώ.
 
*Όταν φτάσαμε στα όρια του χωριού, μας συνάντησε μια επιτροπή, με τον παπά
στη μέση. Έναν παλαιών αρχών πατριάρχη, με μακριά, κυματιστή, λευκή
γενειάδα. Δίπλα του στεκόταν ο αρχηγός των ανταρτών, με πλήρη εξάρτυση. Ο
παπάς πήρε το λόγο και μας ευχαρίστησε εκ μέρους όλων που ήρθαμε με
τρόφιμα. Μετά πρόσθεσε: «Εδώ είμαστε όλοι πεινασμένοι, τόσο εμείς οι
ίδιοι, όσο και οι Γερμανοί αιχμάλωτοι. Τώρα, εάν εμείς λιμοκτονούμε,
είμαστε τουλάχιστον στον τόπο μας. Οι Γερμανοί δεν έχουν χάσει μόνο τον
πόλεμο, είναι επιπλέον και μακριά από την πατρίδα τους. Δώστε τους το
φαγητό που έχετε μαζί σας, έχουν μακρύ δρόμο μπροστά τους».
 Σ' αυτή του τη φράση γύρισε η Κλειώ το βλέμμα της και με κοίταξε.
 Υποψιαζόμουν τι ήθελε να μου πει με αυτό το βλέμμα, αλλά δεν έβλεπα πλέον καθαρά.
Απλά στεκόμουν κι έκλαιγα.
 
*Από το βιβλίο "Η Μαύρη Βίβλος της Αντίστασης"*
 



Πηγή  ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ Χ.Φ.

12 σχόλια:

  1. Οι σύγχρονοι Ες-Ες της πολιτικής τους σκηνής (Μέρκελ, Σόιμπλερ, Ρέσλερ, κ.λ.π ανθρωποειδή) βρήκαν τους σύγχρονους δικούς εγχώριους δωσίλογους για να μας υποδουλώσουν.
    Πρέπει να πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ σε όλους αυτούς τους προδότες και να μποϊκοτάρουμε ότι Γερμανικό προϊόν κυκλοφορεί στην Ελλάδα καθώς και να εκφράζουμε την δυσαρέσκεια μας με κόσμιο τρόπο (όποτε μας δίνεται η ευκαιρία) σε κάθε Γερμανό πολίτη που επισκέπτεται την χώρα μας.
    Δεν είναι δυνατόν τα κτήνη που έσφαζαν και έψηναν "ανθρώπους" στα κρεματόρια του Άουσβιτς να είναι οι ηγέτες και οι τιμητές της Ευρώπης! Φυσικά την μεγαλύτερη ευθύνη φέρουν τα δικά μας ξεπουλημένα "τσόλια" για τα οποία την ώρα της κρίσεως τους πρέπει να είμαστε αμείλικτοι!

    Επωνύμως
    Γιάννης Πρεβενιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπαρχουν συγγραμματα,που αναφερουν με λεπτομερειες τα συγκεκριμενα αποτροπαια βασανιστηρια,καθως και αλλα παρομοια.Η βοηθεια προς τον εχθρο ειναι μια πραξη εκτος οριων,εαν το καταλαβει και ο εχθρος που και αυτος ειναι εκτος οριων,τοτε υπαρχει ισορροπια.Το προβλημα ειναι οτι δεν το καταλαβαινει.Σε βαθος χιλιων χρονων στο παρελθον ,οι βορειοι λαοι εκαναν τα ιδια ακριβως.Αυτο σημαινει οτι το εγκλημα ειναι στην φυση τους.
    Μια μικρολεπτομερεια που περνα απαρατηρητη,ειναι η εξης.
    Συζητωντας,με κοσμο,αγνωστο και γνωστο,φερνωντας την κουβεντα εκει που θελεις,ακους στο τελος,σκοτωνω ανθρωπο και το εννοει.
    Και ρωτω. Αλλαζει η φυση του ανθρωπου;Ποιοι ειναι αυτοι που θελουν να την αλλαξουν;Ποσο μπορει να αντισταθει,ο φιλησυχος,χωρις κανενα στηριγμα,εφοσον ολα κινουνται εκτος οριων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το οτι σημερα ειμαστε μπερδεμενοι και σχεδον παθητικοι,οφειλεται στο οτι η φυση μας εχει ηδη αλλαξει και αν δεν γινουν οι καταλληλες εφαρμογες,θα συνεχιζει να αλλαζει προς το χειροτερο.Η κατευθυνση ειναι τετοια,που οταν φθασει στο ζητουμενο σημειο αλλαγης,ουτε καν θα σε ρωτησει.Πως σου φαινομαι τωρα που αλλαξα,σ'αρεσω.

      Διαγραφή
    2. Οι Ελληνες,οσο και να μην το δειχνουν,αγαπουν και σεβονται την ζωη.Ειναι στην φυση τους.Τους ειναι πολυ δυσκολο να αφαιρεσουν,μια ζωη.Ετσι επιλεγουν,τηλε-κατευθυνομενα ενα ευκολοτερο τροπο,να αφαιρεσουν την δικια τους.Εσωτερικα,η,και εξωτερικα μας σκοτωνουν με αυτην την πιο εξελιγμενη συνταγη θανατου.Η επιλογη με την επιπλοκη μοιαζουν σαν λεξεις.Μπορει να μπερδεψουν και ενα ιατροδικαστη,που θα δωσει σημασια και στις δυο,ισως περισσοτερο στην επιπλοκη αλλα ποτε στην κατ'επιλογη λαου και λαων.Το αργο βημα,των προβληματικων και εγκληματικων καταστασεων,σε κανει να ξεχασεις γιατι επελεξες να τις ακολουθησεις.Μπορει να το ξερεις,αλλα η επιμονη των καταστασεων και των εξουσιων,δεν σε αφηνει να καταλαβεις την διαφορα.Η επιφανεια,ειναι απλα μια λεξη,μια επιφοβη λεξη,αλλα το νοημα που κρυβει,ειναι τεραστιο.

      Διαγραφή
  3. Το θαρρος,δεν ειναι ενα επωνυμο στο δικτυο.
    Προς το παρον δεν κινδυνευετε.
    Ειναι να καταφερεις να διακρινεις την στημενη διαφορα,στο πρωτο εμποδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το δεις ειναι κατι,αν το δεχτεις ειναι κατι ακομη,εαν το ξεπερασεις,εχεις θαρρος και αν συνεχισεις,το θαρρος θα ειναι το λιγοτερο που θα σε ενδιαφερει.Εχεις να μιλησεις με τον φοβο μετα.Θελει ο φοβος θαρρος.Εξαρταται!

      Διαγραφή
    2. Αρκετοι,οι περισσοτεροι,σχεδον ολοι,τους το δειχνεις και μετα δεν θελουν να σε ξερουν,επομενως το εχω θαρρος ειναι εντελως υποκειμενικη αποψη και αν ερευνησεις μεσα σου θα το δεις,μπορει και να μην το δεις ομως γιατι δεν περασες το εμποδιο που θα σου δειξει την ηλικια σου.

      Διαγραφή
    3. Θελει ο φοβος θαρρος;Εξαρταται απο το ποσο φουσκα ειναι.Χρηματηστηριακη φουσκα,γιατι αποφερει κερδη και πνευματικη φουσκα,γιατι αναπαραγει και συντηρει τον φραγμο.
      Ο φραγμος,οχι αυτος που νομιζεις,ειναι το σημαντικοτερο εμποδιο,προς το αγνωστο και το αγνωστο προκαλει φοβο.Ο κυκλος ,η φουσκα εχει ηδη δημιουργηθει.
      Μενεις στην φουσκα των φοβων σου και γινεσαι ερμαιο αγνωστων,που σε εχουν ενημερωσει λαθος,γι'αυτους τους φραγμους.

      Διαγραφή
  4. Αυτοι που προκαλουν,ολα τα προβληματα,δεν το κανουν επωνυμα,γιατι ακομη κινδυνευουν.
    Οταν φανουν,τα δεδομενα θα αντιστραφουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι πραγματικά επικίνδυνοι για την κοινωνία είναι οι επώνυμοι.
    Οι πραγματικά επικίνδυνοι για το κατεστημένο σύστημα είναι ανώνυμοι.

    Π.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας διαβαζω,μιλατε ορθα κατοπιν ερευνας και μελετης.

      Ολοι οι επωνυμοι ειναι πιονια των ακρως ακρως ανωνυμων.

      Διαγραφή
    2. Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο,ποιος ειναι και τι.Ειναι η διαφυγη της ουσιας των πραγματων και οι δυσκολιες που παρουσιαζονται κατα την επαναφορα της.Στιχακια και αποφθεγματα,αλλων,αν και τα σεβομαι δεν μου αρεσει να γραφω,εαν δεν τα εχω ζησει.Η ουσια μπορει να χαθει ακομη και με αυτον τον τροπο.

      Διαγραφή

ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΣΙΩΠΗΛΌΙ